Gravatar

#41 lagoni 16 år siden

En af de få film jeg næsten altid kan se er Office Space, ellers genser jeg sjældent film (mest fordi jeg har en masse dvd'er stående jeg endnu ikke har fået set).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42 Winniepooh 16 år siden

Sense and Sensibility
Raiders of the lost ark
Incredibles
Juno
Notting Hill
Hairspray
Oceans eleven
Shrek
Lilo og Stitch
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#43 Wrangque 16 år siden

Der er så mange. Hvis det er nogle af mine ynglings film, er det klart jeg kan se dem til endeløshed.

Men jeg SKAL lige se It's a Wonderful Life mindst en gang om året. Lige for at reminde migselv (og dem jeg tvinger til at se den med mig) at det really IS a wonderful life!

Desuden har jeg slet ikke tal på hvor mange gange jeg har set Fitcarraldo og Aguirre.
Gravatar

#44 Benway 16 år siden

#43 Shame on me for ikke at have nævnt nogle Herzog-film. Kaspar Hauser, Fitzcarraldo og særlig Aguirre kan jeg også se om og om igen.

Generelt vokser hans film betydeligt ved hvert gensyn.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#45 davenport 16 år siden

Kaspar Hauser - er det den historie med ham drengen, der pludselig dukkede op i en by?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46 Wrangque 16 år siden

#45 lige præcis!

Den historie har Herzog og Bruno S bragt fantastisk til live.
Gravatar

#47 database 16 år siden

#39 Det lyder faktisk som en ganske god idé. Jeg kan også klart anbefale at se Pineapple Express mens du er skæv ;) Eller Superbad for den sags skyld :D
Gravatar

#48 davenport 16 år siden

Da jeg røg hass i fordums tid, så vi altid Friday..
Puff puff, give. Puff puff, give. You fuckin' up the rotation.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: