Sidder og skal finde en røvfuld film indeholdende scener der virkelig illustrerer vejr forhold, såsom regn, storm, tørke etc. Har fundet lidt, men det er de mere ekstreme film såsom Hard Rain, Day after tomorrow osv. Det må derfor gerne være film i den mere realistiske kategori. Ville høre om der er nogle hjælpsomme sjæle herinde (og det plejer der jo at være ;-) ) der kan og vil hjælpe.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Poseidon?? ;) Næ, hvad med The Perfect Storm? Den har jeg altid godt kunne lide. Så er der Twister.. Hvad skal du bruge det til, og skal det være spillefilm, eller også doku?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#2 Posidon er hermed noteret. De andre to har jeg dog griflet ned. Det er underordnet om det er doku eller spillefilm. Har dog brugt Planet Earth. Det er et projekt ude på mit arbejde hvor der skal bruges nogle scener fra diverse film, der illustrerer vejr og vejrforhold. Men tak for Poseidon. Den tilføjer jeg.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Forrest Gump - alle typer regn ;-) Rescue Dawn - også lidt regntid her Vi Lever - sne Flight of the Phoenix - ørken (har købt den for 25kr men endnu ikke set den - tror den er ret dårlig hehe) Stargate - ørken
#1 Guts 16 år siden
Sidder og skal finde en røvfuld film indeholdende scener der virkelig illustrerer vejr forhold, såsom regn, storm, tørke etc. Har fundet lidt, men det er de mere ekstreme film såsom Hard Rain, Day after tomorrow osv. Det må derfor gerne være film i den mere realistiske kategori. Ville høre om der er nogle hjælpsomme sjæle herinde (og det plejer der jo at være ;-) ) der kan og vil hjælpe.
#2 davenport 16 år siden
Næ, hvad med The Perfect Storm? Den har jeg altid godt kunne lide.
Så er der Twister.. Hvad skal du bruge det til, og skal det være spillefilm, eller også doku?
#3 Guts 16 år siden
Posidon er hermed noteret. De andre to har jeg dog griflet ned. Det er underordnet om det er doku eller spillefilm. Har dog brugt Planet Earth. Det er et projekt ude på mit arbejde hvor der skal bruges nogle scener fra diverse film, der illustrerer vejr og vejrforhold. Men tak for Poseidon. Den tilføjer jeg.
#4 Bony 16 år siden
#5 McPeter 16 år siden
Rescue Dawn - også lidt regntid her
Vi Lever - sne
Flight of the Phoenix - ørken (har købt den for 25kr men endnu ikke set den - tror den er ret dårlig hehe)
Stargate - ørken
#6 davenport 16 år siden
#7 Skeloboy 16 år siden
Fargo - sne
#8 chronaden 16 år siden
#9 MOVIE1000 16 år siden
#10 Spanner 16 år siden
The Day After Tomorrow har en del vejr
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem