Hvor går man hen hvis man vil finde titlen på en gammel film set i tv for mange år siden ? Kan nogen her måske hjælpe ? Det drejer sig om en film omhandlende en lille (10-12år) piges frygtelige barndom. I starten ser vi hendne trøste hendes mor i sengen og ligge faderens spillegæld af. Hun prøver at få hjælp, men løber hele tiden ind i de forkerte mennesker som misbruger hende. Selv hendes "sagsbehandler". Jeg mener, at filmen hed noghet i retning af "ikke mit barn" men kan ikke huske det. Håber på hjælp... Henrik
Tror du tænker på "no child of mine" - ved ikke hvad den danske titel er... En rigtig god og hjerteskærende film. Er ikke sikker på at den findes på dvd - har selv ledt efter den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Wimmie skal da være så hjertens velkommen. Når båden altså bliver færdig. Jeg er ved at sætte den i stand. Så den står forløbig i min have og fylder op. Og i det gode vejr vi har for tiden får jeg jo ikke lavet andet end at slikke sol ;-) Med venlig hilsen Henrik
#1 filmz-Yachting-henrik 17 år siden
Det drejer sig om en film omhandlende en lille (10-12år) piges frygtelige barndom. I starten ser vi hendne trøste hendes mor i sengen og ligge faderens spillegæld af. Hun prøver at få hjælp, men løber hele tiden ind i de forkerte mennesker som misbruger hende. Selv hendes "sagsbehandler".
Jeg mener, at filmen hed noghet i retning af "ikke mit barn" men kan ikke huske det.
Håber på hjælp...
Henrik
#2 wimmie 17 år siden
En rigtig god og hjerteskærende film. Er ikke sikker på at den findes på dvd - har selv ledt efter den.
#3 mvejen 17 år siden
#4 wimmie 17 år siden
#5 filmz-Yachting-henrik 17 år siden
med venlig hilsen Henrik
#6 filmz-Yachting-henrik 17 år siden
#7 wimmie 17 år siden
#8 filmz-DocDoom 17 år siden
#9 wimmie 17 år siden
#10 filmz-Yachting-henrik 17 år siden
Med venlig hilsen
Henrik