Jeg har ikke kunne få det ned, siden jeg som bette knægt så min mormor stå og mose blodigt kød i køkkenet og fandt ud af, at der var en grund til, at det hed LEVERpostej. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#32: Hov hov! Man må ikke skrive i denne tråd, hvis man ikke beretter om ens personlige forhold til leverpostej (og/eller onani). Ka' du så gøre noget ved det.
#33 Min kat er glad for leverpostej, så i lange perioder, hvor jeg ikke ser kæresten (og det er jo en kendt sag, at vi bor et par timers kørsel fra hinanden), er det bekvemt lige at smøre en skefuld leverpostej på sjoveren og lade katten hjælpe mig. Desværre har hun en noget rug tunge, så det er ikke noget, jeg praktiserer flere dage i træk - men det tager toppen af abstinenserne.
Uh, og så skal det helst være Stryhns den go' gamle blå!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Din indledning pegede ellers i retning af et harmløst, hyggeligt lille indlæg, men jeg tog grueligt fejl. Af skade bliver man klog... og mister sin lyst til leverpostej. :/
#31 Thomsen 15 år siden
#32 evermind 15 år siden
#33 Highland Park 15 år siden
#34 evermind 15 år siden
Uh, og så skal det helst være Stryhns den go' gamle blå!
#35 Highland Park 15 år siden
#36 evermind 15 år siden
#37 Highland Park 15 år siden
Din indledning pegede ellers i retning af et harmløst, hyggeligt lille indlæg, men jeg tog grueligt fejl.
Af skade bliver man klog... og mister sin lyst til leverpostej. :/
#38 evermind 15 år siden
#39 Highland Park 15 år siden
#40 davenport 15 år siden