Jeg køber altid Nettos billigste leverpostej, som stammer fra samme producent som Faktas billigste, Brugsens billigste etc. Altså den de kan klistre egen mærkat på men som rummer nøjagtig de samme ingredienser som de andres billigste (hvis der er lever i, må der være tale om et uheld). Den smager okay og går derfor an. Og jeg er naturligvis også med på asie-/agurke-/rødbedevognen.
#4: Men du gør det ikke, mens du spiser leverpostej, vel?
#14 Nettos og Faktas er sikkert fine nok, men den vi købte dengang jeg boede hjemme hos mine forældre var en eller anden 3-4 kroners leverpostej på 500 gram. Den er simpelthen elendig, ja uspiselig.
Desuden kan jeg godt spise leverpostej hvis det ikke er fabrikslavet og helst varm og med champingoner og bacon.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 Highland Park 15 år siden
Jeg køber altid Nettos billigste leverpostej, som stammer fra samme producent som Faktas billigste, Brugsens billigste etc. Altså den de kan klistre egen mærkat på men som rummer nøjagtig de samme ingredienser som de andres billigste (hvis der er lever i, må der være tale om et uheld).
Den smager okay og går derfor an. Og jeg er naturligvis også med på asie-/agurke-/rødbedevognen.
#4: Men du gør det ikke, mens du spiser leverpostej, vel?
#12 Skeloboy 15 år siden
#13 filmz-jonasgr 15 år siden
Passoa er da likør.
'Cause I'm evil"
#14 Highland Park 15 år siden
Til gengæld får jeg den lækreste leverpostej serveret hjemme hos forældrene, så jeg kan sagtens skelne mellem kvalitet og studenterføde.
#12: Så er det jo let at svare på! Jeg drikker aldrig likør og har derfor intet at miste. :)
#15 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 dyg 15 år siden
#17 filmz-jonasgr 15 år siden
Desuden kan jeg godt spise leverpostej hvis det ikke er fabrikslavet og helst varm og med champingoner og bacon.
'Cause I'm evil"
#18 Highland Park 15 år siden
Ah ja, vaskeægte varm leverpostej med champignon... det er himmelsk.
#19 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#20 mr gaijin 15 år siden