Gravatar

#11 Highland Park 15 år siden

Hvad pokker betyder "passoa"?

Jeg køber altid Nettos billigste leverpostej, som stammer fra samme producent som Faktas billigste, Brugsens billigste etc. Altså den de kan klistre egen mærkat på men som rummer nøjagtig de samme ingredienser som de andres billigste (hvis der er lever i, må der være tale om et uheld).
Den smager okay og går derfor an. Og jeg er naturligvis også med på asie-/agurke-/rødbedevognen.

#4: Men du gør det ikke, mens du spiser leverpostej, vel?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Skeloboy 15 år siden

Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

Og jeg spiser det aldrig. Vi plejede at købe den billigste leverpostej til hunden. Såkaldt hundeleverpostej (det er ikke mere værd).

Passoa er da likør.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Highland Park 15 år siden

#13: Så længe man ikke nærstuderer varedeklarationen, overlever man skam mødet med branchens fineste affaldsprodukter. ;)

Til gengæld får jeg den lækreste leverpostej serveret hjemme hos forældrene, så jeg kan sagtens skelne mellem kvalitet og studenterføde.

#12: Så er det jo let at svare på! Jeg drikker aldrig likør og har derfor intet at miste. :)
Gravatar

#15 elwood 15 år siden

#8 Hjemmelavet varm leverpostej er dog det bedste for mig, det smager satme godt, det sviner bare en helvedes masse, men det er det værd 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 dyg 15 år siden

Jeg spiser naturligvis kun Baconpostej.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filmz-jonasgr 15 år siden

#14 Nettos og Faktas er sikkert fine nok, men den vi købte dengang jeg boede hjemme hos mine forældre var en eller anden 3-4 kroners leverpostej på 500 gram. Den er simpelthen elendig, ja uspiselig.

Desuden kan jeg godt spise leverpostej hvis det ikke er fabrikslavet og helst varm og med champingoner og bacon.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18 Highland Park 15 år siden

#14: Den jeg taler om er også på 500 gram og koster vist 6,50 kr. ;)
Ah ja, vaskeægte varm leverpostej med champignon... det er himmelsk.
Gravatar

#19 Spanner 15 år siden

I love lamp
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#20 mr gaijin 15 år siden

Kokken på min arbejdsplads laver ofte hjemmelavet leverpostej med bacon og champignon. Det er sgu lækkert.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: