Hej. Som titlen siger kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke film, som efter jeres mening er markant bedre i en DC udgave. Jeg håber på den måde at slippe for at se de inferiøre udgaver. Jeg synes selv, at Kingdom of Heaven er et prime eksempel på en film, der blev 1 til 2 klasser bedre i DC udgaven.
Så hvis i har kendskab til andre må i gerne lige smide en reply :-)
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Jeg vil ikke sige at den blev bedre, da jeg kan lide begge udgaver af filmen, men "Payback" i DC er i hvert fald en helt anden film og markant mere kompromisløs end biografudgaven.
Jeg har altid været til biografudgaven af "Blade Runner" og aldrig været vild med den såkaldte DC, men Final Cut fejede benene væk under mig og det er klart den bedste udgave af filmen.
Watchmen - klart bedre i Director's Cut.
Men jeg synes heldigvis at det er sjældent at en DC er så markant bedre end biografudgaven.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg er i besiddelse af nogle af disse, men det kunne være fedt, hvis i kunne linke til hvor man kan anskaffe sig til nedenstående udgivelser i Region B - helst bluray, men DVD er også OK. Jeg har selv søgt lidt rundt og kunne ikke finde hverken Wyatt Earp eller Donnie Brasco. Payback fandt jeg i US Import på Amazon.uk, så den er også ude af billedet.
Donnie Brasco Wyatt Earp Payback
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Du skal bare have fat i den britiske udgave af "Payback" på BD, den indeholder begge udgaver af filmen. Den amerikanske indeholder nemlig kun DC og det er jo rart at have muligheden for at se begge udgaver i HD. :)
Axel Music burde ligge inde med Donnie Brasco på BD, men ellers er denne side din ven: http://www.mcdvd.dk
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 Locke 15 år siden
Så hvis i har kendskab til andre må i gerne lige smide en reply :-)
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#2 filmz-Bruce 15 år siden
Payback (jeg kunne bedst lide den nye, men fedt at se dem begge)
#3 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg har altid været til biografudgaven af "Blade Runner" og aldrig været vild med den såkaldte DC, men Final Cut fejede benene væk under mig og det er klart den bedste udgave af filmen.
Watchmen - klart bedre i Director's Cut.
Men jeg synes heldigvis at det er sjældent at en DC er så markant bedre end biografudgaven.
#4 filmz-Bruce 15 år siden
#5 BN 15 år siden
Med forbehold for, at der sommetider er tale om 'Extended Edition':
Dances With Wolves
Donnie Brasco
Terminator 2: Judgment Day
Wyatt Earp
The Abyss
#6 filmz-Utyske 15 år siden
I got ya, jeg regnede godt med at du mente Final Cut. :)
#7 Locke 15 år siden
Donnie Brasco
Wyatt Earp
Payback
#8 filmz-Utyske 15 år siden
Axel Music burde ligge inde med Donnie Brasco på BD, men ellers er denne side din ven: http://www.mcdvd.dk
#9 davenport 15 år siden
(Kommer den ikke snart på BD????)
#10 Locke 15 år siden