På trods af at denne dag ellers er så dejlig sommerlig, har jeg besluttet, at aftenen skal tilbringes med pizza og film. Problemet er bare: Jeg ved ikke hvad jeg skal se. Jeg regner med at lægge en tur omkring den lokale blockbuster, men hvad skal i andre se sådan en lørdag aften:)? Ren inspirationstråd, hehe.
Skal med min brormand ind til naboen i aften, men afhængig af tidspunkt og tilstand for retræten, så er jeg i WW2 mode og er 100% klar på at gense en af de største filmpræstationer, George C. Scott som Patton, pansergeneralen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg skal højst sandsynlig se Babel igen, men det er så til den opgave jeg er ved at skrive så helt frivilligt er det ikke. Men det er da en film som der godt kan anbefales.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Alt efter hvad humør du er i, så er nogle gode muligheder:
3:10 til Yuma - Habil western af den gamle skole Eastern Promises - Cronenbergs grumme russiske mafiafilm American Gangster - Ridley Scotts amerikanske ditto The Darjeeling Limited - Wes Andersons fornøjelige tog-komedie
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 jesperhp 17 år siden
#2 filmz-Bruce 17 år siden
#3 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#4 Benway 17 år siden
3:10 til Yuma - Habil western af den gamle skole
Eastern Promises - Cronenbergs grumme russiske mafiafilm
American Gangster - Ridley Scotts amerikanske ditto
The Darjeeling Limited - Wes Andersons fornøjelige tog-komedie
#5 rockysds 17 år siden
Inden den dukker op på skærmen, skal jeg nok se Stephen Frears "The Grifters" a.k.a. "Ærlige Svindlere" - eller bare læse lidt...
#6 filmz-Narniabæver 17 år siden
Brokeback Mountain og bagefter Mads & Mikkel.
#7 Michael Andersen 17 år siden
Hvilket af dem er den om bøsseparret?
#8 filmz-Narniabæver 17 år siden
#9 jesperhp 17 år siden
#10 DarkLight 17 år siden