Nu har vi set Godfather, Scarface og Reservoir Dogs som spil. Synes I det er en god idé at spilmatisere alle de gamle film som indeholder en lille mængde action?
Hvilke film synes I desuden skal spilmatiseres?
- Heat (er faktisk på vej til PS3, X360 og PC) - Taxi Driver (blev tidligere droppet - øv...) - Pulp Fiction - Pusher (få Kim Bodnia med og lav en virtuel udgave af KBH!!!)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Hvis de bruger kildematrialet ordentlig, så synes jeg det er ok, men ikke hvis man bare laver et spil, som kun skal sælge på grund af det er en go film.
Scarface f.eks. var meget skuffene synes jeg.
Blade Runner er stadig mit skole eksemple på hvordan en film skal oversættes til spil.
Riddick(forkortet) er også et godt eksemple, på et godt filmspil.
24 er skole eksemple på hvo'en det slet slet ikke skal gøres! damm det var gyseligt det spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Da Vinci Code ville være oplagt til et gammeldags adventuretype spil i stil med Myst, Monkey Island eller Syberia. Eneste problem ville være, at alle de som havde set filmen eller læst bogen allerede ville kende løsningerne.
#1 filmz-Scarface 19 år siden
Hvilke film synes I desuden skal spilmatiseres?
- Heat (er faktisk på vej til PS3, X360 og PC)
- Taxi Driver (blev tidligere droppet - øv...)
- Pulp Fiction
- Pusher (få Kim Bodnia med og lav en virtuel udgave af KBH!!!)
#2 elwood 19 år siden
Scarface f.eks. var meget skuffene synes jeg.
Blade Runner er stadig mit skole eksemple på hvordan en film skal oversættes til spil.
Riddick(forkortet) er også et godt eksemple, på et godt filmspil.
24 er skole eksemple på hvo'en det slet slet ikke skal gøres! damm det var gyseligt det spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 chandler75 19 år siden
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 chuck 19 år siden
#6 dyg 19 år siden
#7 filmz-Annabel 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
8-)
#9 filmz-Annabel 19 år siden
#10 elwood 19 år siden
http://www.gamespot.com/ps2/action/thedavincicode/...