Håber der er en der ude der kan hjælpe mig med titlen på den film jeg leder efter... Her er hvad jeg kan huske: den handler bl.a en ung pige, der vidst nok betaler sine studier ved at prostituere sig. og hendes nabo som jeg husker som en ung mand der forelsker sig i hende. Den er ny og højst sandsynligt independent. jeg fandt i sin tid linket til hjemmesiden her på filmz.dk. super cool soundtrack. Jeg ved godt at det ikke er meget info men jeg håber der er nogen der kan give mig lidt hjælp.. På forhånd tak
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-hectormelon 21 år siden
Her er hvad jeg kan huske: den handler bl.a en ung pige, der vidst nok betaler sine studier ved at prostituere sig. og hendes nabo som jeg husker som en ung mand der forelsker sig i hende. Den er ny og højst sandsynligt independent. jeg fandt i sin tid linket til hjemmesiden her på filmz.dk. super cool soundtrack. Jeg ved godt at det ikke er meget info men jeg håber der er nogen der kan give mig lidt hjælp..
På forhånd tak
#2 elwood 21 år siden
Maria full of grace, men den handler om heroin smuglin og ikek prostitution, så det er nok ikke den.
kig her
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 21 år siden
#4 filmz-hectormelon 21 år siden
#5 filmz-yoshimura 21 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0265208/
#6 filmz-hectormelon 21 år siden
#7 Patriarch 21 år siden
Jeg kan faktisk godt huske filmen her fra filmz, bare kke titlen. Jeg mener at nyheden omhandlede en trailer til filmen
#8 filmz-vassago 21 år siden
tror det er den, men er ikke helt sikker.
#9 maniac 21 år siden
#10 filmz-Munk 21 år siden
- Steve Carell