Åh der er så MANGE! :D Her er lidt i vilkårlig rækkefølge:
* Lord Of The Rings - FotR + TTT * Wo hu cang long a.k.a. Crouching Tiger - Hidden Dragon * Waking Life * The Matrix * Sen to Chihiro no kamikakushi a.k.a. Spirited Away * Kôkaku kidôtai a.k.a Ghost in the Shell * Pulp Fiction * Baraka * Memento * The Shawshank Redemption * Mulholland Drive * Braveheart * The Boondock Saints * Dr. Strangelove * The Fifth Element * Star Wars - A New Hope * Apocalypse Now * Forrest Gump * The Big Lebowski * Fight Club * Adaptation * Amélie * Donnie Darko * Le Pacte des Loups * The Hours * Band of Brothers (selvom det er en serie)
Det var vidst lidt mere end 10 :P Og damn; jeg kunne blive ved...!
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Bliv ved for min skyld, er god inspiration til film jeg skal have set. Hvis du er anime fan, skulle du give Mononoke-hime og Grave of the Fireflies en chance. Begge to blandt de bedste film nogensinde imo.
God liste Coolflash, er dog ikke enig i LOTR, Braveheart og The Matrix men det kan da være jeg skal give dem en chance til :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
- Se7en - Fight Club - Usual suspects - Braveheart - American History X - Fellowship of the Ring - Shindlers List - Forest Gump - Minority Report - Twelve Monkeys
Baraka er et voldsomt stykke filmkunst, hvor man lader billeder, musik og lyd fortælle en historie. Jeg har aldrig set noget lignende! Den opperere med de større ting i livet, så at sige. Kan HELT klart anbefales. Dejlig æstetik :)
Hey... de er ikke i nogen rækkefølge, da det er max svært at vælge...
1 Donnie darko 2 Fight club 3 Terminator 2 4 Band of Brothers (jaja det er en serie) 5 Braveheart 6 Star Wars Trilogien 7 Matrix Trilogien 8 Pulp Fiction 9 Lord of the rings trilogien 10 Back to the future trilogien
Har mange mange flere, slet ik plads til at nævne
_______________________________________ How much does life weigh?
Se7en O Brother Where Art Thou Contact Braveheart The Fellowship of the Ring Spirited Away LA Confidential Forrest Gump The Shawshank Redemption Fear and Loathing in Las Vegas
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#11 filmz-phalanx 22 år siden
Donnie darko haha
#12 coolflash 22 år siden
* Lord Of The Rings - FotR + TTT
* Wo hu cang long a.k.a. Crouching Tiger - Hidden Dragon
* Waking Life
* The Matrix
* Sen to Chihiro no kamikakushi a.k.a. Spirited Away
* Kôkaku kidôtai a.k.a Ghost in the Shell
* Pulp Fiction
* Baraka
* Memento
* The Shawshank Redemption
* Mulholland Drive
* Braveheart
* The Boondock Saints
* Dr. Strangelove
* The Fifth Element
* Star Wars - A New Hope
* Apocalypse Now
* Forrest Gump
* The Big Lebowski
* Fight Club
* Adaptation
* Amélie
* Donnie Darko
* Le Pacte des Loups
* The Hours
* Band of Brothers (selvom det er en serie)
Det var vidst lidt mere end 10 :P Og damn; jeg kunne blive ved...!
#13 Morbid 22 år siden
God liste Coolflash, er dog ikke enig i LOTR, Braveheart og The Matrix men det kan da være jeg skal give dem en chance til :)
#14 Patriarch 22 år siden
- Se7en
- Fight Club
- Usual suspects
- Braveheart
- American History X
- Fellowship of the Ring
- Shindlers List
- Forest Gump
- Minority Report
- Twelve Monkeys
#15 El vez 22 år siden
#16 filmz-vassago 22 år siden
#17 coolflash 22 år siden
Baraka er et voldsomt stykke filmkunst, hvor man lader billeder, musik og lyd fortælle en historie. Jeg har aldrig set noget lignende! Den opperere med de større ting i livet, så at sige. Kan HELT klart anbefales. Dejlig æstetik :)
Link: http://imdb.com/title/tt0103767/
#18 filmz-Daedalos 22 år siden
vælge...
1 Donnie darko
2 Fight club
3 Terminator 2
4 Band of Brothers (jaja det er en serie)
5 Braveheart
6 Star Wars Trilogien
7 Matrix Trilogien
8 Pulp Fiction
9 Lord of the rings trilogien
10 Back to the future trilogien
Har mange mange flere, slet ik plads til at nævne
How much does life weigh?
#19 El vez 22 år siden
#20 Spanner 22 år siden
O Brother Where Art Thou
Contact