Gravatar

#101 jessup 18 år siden

#100 den version jeg har på dvd er der også en commentary med Mike Nelson (Mystery Science Theater 3000) som dog ikke er i storform.

Jack Nicholson har instrueret 3 film + 1 ucrediteret

Nævn de tre film han har instrueret og som bonus kom gerne med den ucrediterede film.
This is just until June
Gravatar

#102 MikkelHJ 18 år siden

#101 Det er også den version, jeg har.
www.dvdcompare.net er din ven...
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#103 Benway 18 år siden

Two Jakes, Going South og Missouri Breaks?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#104 jessup 18 år siden

#103 du er på rette vej - men incorrect - missouri breaks var instrueret af Arthur Penn.
This is just until June
Gravatar

#105 jessup 18 år siden

de tre film er : The Two jakes, Going South, drive, He said og den han er ucrediteret for er The Terror.

Så lader jeg tråden gå videre
This is just until June
Gravatar

#106 Benway 18 år siden

To af skuespillerne i "Jaws" kunne ikke døje hinanden, og skændtes konstant under optagelserne, hvilket var medvirkende til den anspændte stemning i filmen. Hvilke to skuespillere er der tale om?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#107 myggen 18 år siden

Richard Dreyfuss og Bruce?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#108 Benway 18 år siden

Dreyfuss var den ene part ja. Hvem var den anden?
Gravatar

#109 Lady Arwen 18 år siden

Hajen ;)
Doctor Who <3
Gravatar

#110 Benway 18 år siden

Nix. :)

Skriv ny kommentar: