Gravatar

#91 chuck 18 år siden

Jep, det er det.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#92 jessup 18 år siden

Hvad hedder den film hvor Charlotte Rampling indleder et forhold med en chimpanse? - Den er instrueret af Oshima.

Tagline: The Greatest Ape Romance Since "King Kong." :)

This is just until June
Gravatar

#93 mr gaijin 18 år siden

Max mon amour. En af de få Oshima film jeg ikke har set.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#94 mr gaijin 18 år siden

Jeg giver forresten bolden videre til den, der har lyst, når den er blevet bekræftet.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#95 jessup 18 år siden

den er bekræftet
This is just until June
Gravatar

#96 MikkelHJ 18 år siden

Spil mig! Spil mig!

I propagandafilmen Reefer Madness fra 1936 møder vi en række ærkeamerikanske unge mennesker, der bliver korrumperet af det stærkt vanedannende stof, marihuana. Et stof, der fører til vold, sindssyge, afhængighed og sex. Men hvad er den originale titel på Reefer Madness, der har udviklet sig til lidt af en kultfilm?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#97 jessup 18 år siden

Jeg har den selv på DVD - jeg kunne ikke lige se original titlen på coveret men jeg mener det er : Tell your children ?
This is just until June
Gravatar

#98 Vestas 18 år siden

Den er vist Public Domain.

Den kan downloades gratis og lovligt her.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#99 jessup 18 år siden

Man kan også hente Sex madness.
This is just until June
Gravatar

#100 MikkelHJ 18 år siden

#97 Det er fuldstændig rigtigt. Fantastisk film. Tjek endelig musicaludgaven fra 2005:
Reefer Madness: The Movie Musical
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: