Gravatar

#31 jessup 18 år siden

den var åbenbart nem - its yours!
This is just until June
Gravatar

#32 Benway 18 år siden

#31 Den er nu ikke så let, jeg er bare meget glad for Fellini, og læste det for nylig.

I hvilken Stanley Kubrick film spillede Kubrick musik under optagelserne, for at hensætte skuespillerne i den rette stemning?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#33 jessup 18 år siden

Den lyder som Barry Lyndon - men det er rent gætværk.
This is just until June
Gravatar

#34 Captain Vallo 18 år siden

The Shining?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#35 Benway 18 år siden

#33 Det er rigtigt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#36 filmfan 18 år siden

Full Metal Jacket?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#37 Benway 18 år siden

"Barry Lyndon", som der blev svaret i #33, er rigtigt. Jessup har serven.
Gravatar

#38 jessup 18 år siden

I øvrigt var musikken i Barry Lyndon ikke tidsvarende men perioden filmen udspiller sig.

Vi tager Annie Hall op igen. Dette er et rygte som vist aldrig er blevet bekræftet. Der optræder en lookalike af en kendt person i filmen som eftersigende er den kendte selv dvs. at en kendt person optræder som en lookalike af ham selv - hvem er denne kendte person?
This is just until June
Gravatar

#39 Benway 18 år siden

Jeg er helt lost, det er for lang tid siden jeg har set den. Poul Newman?
Gravatar

#40 mr gaijin 18 år siden

Andy Warhol?
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: