Gravatar

#141 Benway 18 år siden

#139 Hmm Jeg er ret sikker på at han siger Inspector T, men jeg kan dælme ikke huske resten af navnet, blot at det starter med t.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#142 elwood 18 år siden

#141 Det har du ret i, men det ville ikke være hel fair hvis jeg godtog t'et alene, jeg skal lige ha resten af navnet, efternavnet i det her tilfælde.

Fornavnet er også hel fin.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#143 Benway 18 år siden

Todd tror jeg.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#144 elwood 18 år siden

#143 So know that you have guess correct, what will you do next ?

Im going to Disneyland

Serven er din
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#145 myggen 18 år siden

#140: Nej, det er ikke anderledes, men må man da det? :) Men det er selvfølgelig hverken Google eller IMDB :p
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#146 Benway 18 år siden

Den japanske mesterinstruktør Yasujiro Ozu (Tokyo Story, Late Spring) blev i 1943 indkaldt for at lave japanske krigspropaganda film. Han endte imidlertid i stedet i Singapore, hvor han med stor fornøjelse brugte sin tid på at se amerikanske film, der var blevet konfiskeret af hæren. Hvad var hans yndlingsfilm?
Gravatar

#147 MikkelHJ 18 år siden

Casablanca?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#148 myggen 18 år siden

Borte med Blæsten?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#149 mr gaijin 18 år siden

Citizen Kane. Så vidt jeg husker.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#150 e-male 18 år siden

Troldmanden fra Oz?
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: