Den sidste film har jeg ikke set andre end mig omtale her på Filmz - det er nok en lille hjælp til andre end Chuck at vi ikke taler om en af de film som bliver skamrost herinde.
Jep de syv er rigtige - landet er lidt for meget af et lead. Instruktøren har også en lavet amerikansk film som han vandt en oscar for dog ikke i instruktør kategorien.
Jeg kommer med et mere sigende lead i morgen hvis ingen har gættet den.
Kan altså være det er et lille land ... bob bob bob ... hmmm det kan jo ikke være Polanski, for han vandt jo en for instruktion, ellers kunne budet være Cul-de-sac eller Knife in the Water.
Kunne Fellini have vundet en Oscar for at skrive manus? Men Italien han jo ikke lige frem kaldes et bette land.
Jeg gætter på Jeanne d'Arc af Dreyer, selvom Chuck jo nok ville kunne den, hvis det var tilfældet. Mener den kom ca. samme år som Oscars startede.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Selve produktionslandet er sådan set ikke et videre lead måske for andre end Chuck - Imdb siger Algeria / France. Men filmen foregår i et helt tredje land som ikke nævnes (men det skal forestille Grækenland) - det er en politisk film med Yves Montand i hovedrollen.
#131 Steffan Rasmussen 18 år siden
#132 Steffan Rasmussen 18 år siden
#133 jessup 18 år siden
#134 Steffan Rasmussen 18 år siden
Kan vi få et land?
#135 jessup 18 år siden
Jeg kommer med et mere sigende lead i morgen hvis ingen har gættet den.
#136 Steffan Rasmussen 18 år siden
Kunne Fellini have vundet en Oscar for at skrive manus? Men Italien han jo ikke lige frem kaldes et bette land.
Jeg gætter på Jeanne d'Arc af Dreyer, selvom Chuck jo nok ville kunne den, hvis det var tilfældet. Mener den kom ca. samme år som Oscars startede.
#137 Steffan Rasmussen 18 år siden
#138 Steffan Rasmussen 18 år siden
#139 jessup 18 år siden
Selve produktionslandet er sådan set ikke et videre lead måske for andre end Chuck - Imdb siger Algeria / France. Men filmen foregår i et helt tredje land som ikke nævnes (men det skal forestille Grækenland) - det er en politisk film med Yves Montand i hovedrollen.
#140 mr gaijin 18 år siden
Jeg lader turen gå videre, hvis det er rigtigt.