Den er vist lidt sværere at gætte, end jeg troede. Der er også tale om en overset perle.
Så er det vist tid til et par hints mere.
Filmens titel består af to ord med samme begyndelsesbogstav.
Filmen er fra 1985.
Skuespilleren bag den syngende cowboy er blandt andet kendt for sin medvirken i Vikaren (Nej, det er ikke den danske film, jeg mener).
Advokaten, skuespilleren bag skurken har spillet, hedder Ben Matlock.
Rex O'Herlihans hest hedder Wildfire. Dette er måske mere i trivia-kategorien end et egentligt hint, men det kan være, det vækker et eller andet i hukommelsen.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#181 MikkelHJ 18 år siden
#182 Steffan Rasmussen 18 år siden
#183 chuck 18 år siden
Guld til præriens skrappe drenge?
#184 MikkelHJ 18 år siden
Undskyld, det har varet så længe, inden jeg meldte tilbage. Lad mig råde bod på det ved at give et par hints.
Filmen er skrevet og instrueret af manden, der gav os Politiskolen.
Fra Politiskolen kommer også en skuespiller, hvis karakter i denne film så gerne vil være heltens medhjælper og gøre sit til at besejre skurken.
Filmens hovedskurk spilles af en skuespiller, der har spillet både sherif og advokat på det lille lærred.
#185 MikkelHJ 18 år siden
Så er det vist tid til et par hints mere.
Filmens titel består af to ord med samme begyndelsesbogstav.
Filmen er fra 1985.
Skuespilleren bag den syngende cowboy er blandt andet kendt for sin medvirken i Vikaren (Nej, det er ikke den danske film, jeg mener).
Advokaten, skuespilleren bag skurken har spillet, hedder Ben Matlock.
Rex O'Herlihans hest hedder Wildfire. Dette er måske mere i trivia-kategorien end et egentligt hint, men det kan være, det vækker et eller andet i hukommelsen.
#186 mr gaijin 18 år siden
#187 elwood 18 år siden
Fantastisk sjov film især overgangen fra Klassisk film sort hvid til nutid, griner jeg af hver gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 MikkelHJ 18 år siden
Jeg er glad for, at andre sætter lige så stor pris på den film, som jeg gør.
#189 elwood 18 år siden
Tim Blaney
John Di Maggio
Vin Diesel
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#190 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem