Gravatar

#151 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hvor mange scener består Hitchcocks Rope af?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#152 rockysds 17 år siden

En! ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#153 Steffan Rasmussen 17 år siden

Scener kan misforståes, så svaret er korrekt. Det var egentligt hvor mange klip der var i filmen jeg fiskede efter.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#154 rockysds 17 år siden

Faktisk ser det ud til, at jeg måske tager fejl, og IMDb tager under alle omstændigheder fejl:
Terence Hill Trivia Says 18 og Bud Spencer Trivia Says 19
Solhanne har dog under alle omstændigheder ret...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#155 Verbal 17 år siden

#150: Højst sandsynligt. Både Bud Spencer og Terence Hill har indspillet separate film.
And like that... he's gone.
Gravatar

#156 rockysds 17 år siden

#153 Det ved jeg ikke, så hvis andre ved det/kan gætte det, så kan er det deres...
Gravatar

#157 Benway 17 år siden

Jeg ved det ikke, men så vidt jeg husker kunne der være omtrent 8 minutters film i kameraet, så det er nok noget i retningen af 10 klip.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#158 Steffan Rasmussen 17 år siden

#157 Det er fuldstændigt korrekt.
Gravatar

#159 Benway 17 år siden

Vi bliver lidt ved Hitch:

Fem af hans værker blev omtalt som de tabte Hitchcock film, eftersom han købte rettighederne tilbage, og efterlod dem som arv til sin datter. De blev alle genudgivet i starten af 80’erne efter ca. 30 års pause. Hvilke fem film er der tale om?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#160 BN 17 år siden

er en af dem 'The 39 steps'?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: