De er alle amerikansk produceret, ingen af dem var oprindeligt blandt Hitchcocks allermest succesfulde (to var deciderede flops) og fire af dem havde James Stewart i hovedrollen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Hmm, så er det man skal til at lægge sin hjerne i blød ... Jeg gætter på at det Hitchcock's 5 første amerikanske film. Men hvilken var han sidste engelske film. Var det 'Rebecca' eller 'Jamaica Inn'? Eller var 'Rebecca' hans første amerikanske? Grrrrr ....
Jeg gør et forsøg:
Rebbeca Life Boat In The Shadow of Doubt The Foreign Correspondent Notorious
#166 De er desværre alle forkerte, men nu har du elimeret en del af mulighederne. Det store hint i #165 er at James Stewart havde hovedrollen i fire af filmene. Desuden er de alle lavet senere end de fem de nævnte.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#161 Benway 18 år siden
#162 chuck 18 år siden
#163 Steffan Rasmussen 18 år siden
#164 chuck 18 år siden
#165 Benway 18 år siden
De er alle amerikansk produceret, ingen af dem var oprindeligt blandt Hitchcocks allermest succesfulde (to var deciderede flops) og fire af dem havde James Stewart i hovedrollen.
#166 BN 18 år siden
Hmm, så er det man skal til at lægge sin hjerne i blød ... Jeg gætter på at det Hitchcock's 5 første amerikanske film. Men hvilken var han sidste engelske film. Var det 'Rebecca' eller 'Jamaica Inn'? Eller var 'Rebecca' hans første amerikanske? Grrrrr ....
Jeg gør et forsøg:
Rebbeca
Life Boat
In The Shadow of Doubt
The Foreign Correspondent
Notorious
Så må det briste eller bære.
#167 Benway 18 år siden
#168 chuck 18 år siden
North by Northwest
Rear Window
Rope