Gravatar

#181 chuck 17 år siden

Jeg håber lortet er rigtigt, men er nu blevet træt af at vente :o)

I hvilken film spiller Ben Stiller sammen med Aaron Eckhart?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#182 MikkelHJ 17 år siden

#180 Jeg beklager, at jeg ikke har kunnet komme på noget før, men du har ret. Det er naturligvis "Weird Al" Yankovic, der er med i alle tre film. I den første og tredje film spiller han sig selv, mens han i den anden er med til at genskabe en klassisk scene fra TV-serien, der lå til grund for filmen.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#183 chuck 17 år siden

I hvilken film spiller Ben Stiller sammen med Aaron Eckhart?

Filmen er fra 1998 og har også Amy Brenneman, Catherine Keener og Jason Patric på rollelisten.
Gravatar

#184 Steffan Rasmussen 17 år siden

Jeg slog filmen op på IMDB, og må med skam erkende, at jeg aldrig havde hørt om den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#185 jessup 17 år siden

#183 - jeg har set den men kan ikke huske titlen - Patric fortæller en nuttet historie om en voldtægt i et brusebad:)

Edit: jeg mener den er instrueret af Tom Decillo eller Niel Lebute (forkert stavet helt sikkert)- der var vist en grund til jeg ville se denne middelmådige film en chanse.
This is just until June
Gravatar

#186 chuck 17 år siden

Your Friends and Neighbors

Den er up for grabs
Gravatar

#187 Spanner 17 år siden

Vi prøver igen med hr. Eckhart

I hvilken film spiller Aaron Eckhart sammen med James Woods?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#188 Steffan Rasmussen 17 år siden

Vi er åbenbart ikke så gode til Aaron Eckhart.

Jeg tager et vildt gæt på Be Cool selvom jeg ikke kan huske Aaron i filmen, men James Woods har en lille rolle i starten.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#189 chuck 17 år siden

Ah, det må være Any Given Sunday
Gravatar

#190 Steffan Rasmussen 17 år siden

Selvfølgelig.

Skriv ny kommentar: