#180 Jeg beklager, at jeg ikke har kunnet komme på noget før, men du har ret. Det er naturligvis "Weird Al" Yankovic, der er med i alle tre film. I den første og tredje film spiller han sig selv, mens han i den anden er med til at genskabe en klassisk scene fra TV-serien, der lå til grund for filmen.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#183 - jeg har set den men kan ikke huske titlen - Patric fortæller en nuttet historie om en voldtægt i et brusebad:)
Edit: jeg mener den er instrueret af Tom Decillo eller Niel Lebute (forkert stavet helt sikkert)- der var vist en grund til jeg ville se denne middelmådige film en chanse.
#181 chuck 17 år siden
I hvilken film spiller Ben Stiller sammen med Aaron Eckhart?
#182 MikkelHJ 17 år siden
#183 chuck 17 år siden
Filmen er fra 1998 og har også Amy Brenneman, Catherine Keener og Jason Patric på rollelisten.
#184 Steffan Rasmussen 17 år siden
#185 jessup 17 år siden
Edit: jeg mener den er instrueret af Tom Decillo eller Niel Lebute (forkert stavet helt sikkert)- der var vist en grund til jeg ville se denne middelmådige film en chanse.
#186 chuck 17 år siden
Den er up for grabs
#187 Spanner 17 år siden
I hvilken film spiller Aaron Eckhart sammen med James Woods?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#188 Steffan Rasmussen 17 år siden
Jeg tager et vildt gæt på Be Cool selvom jeg ikke kan huske Aaron i filmen, men James Woods har en lille rolle i starten.
#189 chuck 17 år siden
#190 Steffan Rasmussen 17 år siden