Gravatar

#171 Benway 17 år siden

#170 Det er helt rigtigt. Turen går til Chuck for at have gættet de fleste af filmene.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#172 chuck 17 år siden

#171 Tak. Det gjorde det jo noget nemmere med dit hint om James Stewart.

Hvem spiller henholdsvis den unge og den ældre udgave af Patches O'Houlihan i Dodgeball?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#173 BN 17 år siden

#167 - Benway

Det store hint i #165 er at James Stewart havde hovedrollen i fire af filmene. Desuden er de alle lavet senere end de fem de nævnte.

Jeg snorksover jo! Jeg havde faktisk læst, at James Stewart havde hovedrollen i de fire af dem. Og jeg som udmærket ved, hvilke Hitchcock-film James Stewart har medvirket i! (Har selv dem alle, undtagen 'Rope'.) ... Tsk tsk!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#174 Benway 17 år siden

#173 Jeg tænkte nok du havde overset det, eftersom du ikke havde en eneste med Stewart i på listen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#175 MikkelHJ 17 år siden

#172 Det gør henholdsvis Hank Azaria og Rip Torn.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#176 chuck 17 år siden

Og de gør det godt :o) Du breaker!
Gravatar

#177 MikkelHJ 17 år siden

Jo, tak...

Hvilken kunstner er med i alle tre "Høj Pistolføring"-film?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#178 BN 17 år siden

definér venligst "kunstner"
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#179 MikkelHJ 17 år siden

Der er tale om en musiker. Jeg var bange for, at hvis jeg havde skrevet dét med det samme, havde det været for let at gætte.
Gravatar

#180 chuck 17 år siden

Weird-Al-Yankovich

Skriv ny kommentar: