Gravatar

#91 Steffan Rasmussen 17 år siden

På film? Den eneste historiske karakter jeg lige kan komme i tanke om Giamatti har spillet, er Harvey Pekar.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#92 lagoni 17 år siden

Hvis man kan gradbøje historisk, er karakteren/personen her nok en del mere historisk end Pekar :)

Lige Giamatti har ikke spillet ham på film dog.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#93 lagoni 17 år siden

Det er en præsident...
Gravatar

#94 Steffan Rasmussen 17 år siden

bob bob bob ... jeg kan ikke se Giamatti som Lincoln, så jeg gætter på George Washington.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#95 Skeloboy 17 år siden

Hmmm...så hut jeg hvisker, så spiller James Woods med i Nixon...

Så mit gæt er: Richard Nixon...
Gravatar

#96 lagoni 17 år siden

#94 er tæt på, men ikke helt
Gravatar

#97 Steffan Rasmussen 17 år siden

hmmm ... Thomas Jefferson?
Gravatar

#98 lagoni 17 år siden

Stadig tæt på :) HBO har lige lavet en serie om ham (med Giamatti), der ser ret lovende ud.
Gravatar

#99 Steffan Rasmussen 17 år siden

John Adams? (Altså faderen ikke sønnen John Quincy Adams som Anthony Hopkins portrætterer i Amistad).
Gravatar

#100 lagoni 17 år siden

Nemlig, John Adams. Så tilfældigt traileren til den nye serie, ser fantastisk ud (og så er Danny Huston med, det skader aldrig). Imdb er ikke svaret på alt, men en karakter på 9,9 der lover godt.

Skriv ny kommentar: