Gravatar

#111 lagoni 17 år siden

The Big Kahuna og The Usual Supects
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#112 chuck 17 år siden

#111 The Usual Suspects er naturligvis rigtig, men Big Kahuna is not.

Filmen er fra 90'erne.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#113 Steffan Rasmussen 17 år siden

Swimming With Sharks?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#114 lagoni 17 år siden

Hvor irriterende, det er en af de der 'jeg kender den jo godt'-film, jeg kan huske handling og flere scener fra min Spacey-mani-periode, men titlen er væk.

edit: og der var den...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#115 Steffan Rasmussen 17 år siden

:-) Vi skal lige have hr. Palahniuk til at bekræfte.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#116 chuck 17 år siden

Jamen, det er skam ganske rigtigt.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#117 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hvilken film er den seneste til at vinde en Oscar for bedste film, uden at vinde nogen af skuespillerkategorierne eller instruktionsOscaren?
Gravatar

#118 rockysds 17 år siden

Crash
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#119 Steffan Rasmussen 17 år siden

korrekt.
Gravatar

#120 Steffan Rasmussen 17 år siden

Rockysds?

Skriv ny kommentar: