Gravatar

#131 Skeloboy 17 år siden

#130 - enten den der har flest rigtige, eller først til mølle, du bestemmer, hvordan det er, når du har stilt spørgsmålet.
Gravatar

#132 wimmie 17 år siden

I så fald, har Jessup bolden da han kom med de manglende 2 ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#133 jessup 17 år siden

Nævn tre film hvor Tim Robbins og Susan Sarandon spiller sammen.
This is just until June
Gravatar

#134 Steffan Rasmussen 17 år siden

Bull Durham!
The Player?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#135 jessup 17 år siden

Jep, så mangler der 1 film.
This is just until June
Gravatar

#136 Steffan Rasmussen 17 år siden

Bob Roberts måske?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#137 chuck 17 år siden

Alle er med i Cradle Will Rock.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#138 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hva' satan Chuck. Er du ikke i Cannes?
Gravatar

#139 chuck 17 år siden

Nope, for min kone Christina er sat til 26. maj, og jeg vil jo ikke gå glip af fødslen. Nu håber jeg bare hun ikke føder for tidligt, så fødselsdagen de kommende år kommer til at ligge lige midt i festivalen, for det bliver dyrt i kompensations/fraværsgaver :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#140 Steffan Rasmussen 17 år siden

LMAO ... Ja det kan godt gå hen at blive en dyr fornøjelse. Men ideen må være noget fransk lingeri fra Cannes, så får du da også lidt ud af det.

Skriv ny kommentar: