#141 - Jo, det var til konen jeg tænkte, når du nu skrev kompensations/fraværsgaver. Fødselsdagsbarnet skal vel have gaver under alle omstændigheder :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Hvilken skuespiller m/k er den eneste der har været nomineret til en Oscar, og har vundet en åben WSOP (World Series of Poker) turnering. Og da det nok er for nemt for nogle, skal vi også have filmen m/k'en har været nomineret for.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg ved at Jennifer Tilly vandt Ladies championship for nogle år siden - ved ikke om det gælder... hun vandt med stil (så klippet på youtube). Hun var i øvrigt nomineret for Woody Allens "Bullets over broadway" :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ok. Walter Hills western "The Long Riders" fra 1980 har 4 hollywood-søskendepar i rollerne. Nævn navnene på disse. For at gøre det lidt svært skal vi have både for- og efternavne ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kender ikke filmen, så det bliver gæt: Emilio Estevez og Charlie Sheen (Selvom de nok er lidt unge) Peter og Jane Fonda John og Joan Cusack (Selv om de nok også er lidt unge) Dennis og Randy Quaid
#141 chuck 17 år siden
#142 jessup 17 år siden
#143 Steffan Rasmussen 17 år siden
#144 Steffan Rasmussen 17 år siden
#145 wimmie 17 år siden
Hun var i øvrigt nomineret for Woody Allens "Bullets over broadway" :)
#146 Steffan Rasmussen 17 år siden
#147 wimmie 17 år siden
#148 Steffan Rasmussen 17 år siden
Emilio Estevez og Charlie Sheen (Selvom de nok er lidt unge)
Peter og Jane Fonda
John og Joan Cusack (Selv om de nok også er lidt unge)
Dennis og Randy Quaid
#149 wimmie 17 år siden
Og ja, vi skal til de lidt ældre generationer end Cusack og Sheen/Estevez-familierne.
Derudover kan jeg fortælle at ingen af dem er kvinder :)
#150 chuck 17 år siden
David og Keith Carradine.