Jeg synes at de spørsgmål jeg stiller, altid bliver gættet hurtigt, så nu laver jeg en tre-i-en, der måske er lidt svær, but who knows. Det drejer sig om "Terminator 2 - Judgment day"
1. Hvor gammel er Sarah Connor i filmen? 2. Hvad står der på John Connors t-shirt i filmen? 3. Hvad er besøgstiden på Pescadero?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Næ, det ser ud til, at når spørgsmålene ikke handler om Oscar relaterede emner, men lidt mere "mainstream film", så står i magtesløse tilbage og kan intet udrette.
Jeg er sgu så skuffet over manglen på interesse for min favoritfilm (som iøvrigt Er Oscarvinder, hele 4 gange), at jeg ikke lige gider finde på et andet spørgsmål.
Så den er givet fri, til den første den bedste (der har et Oscar spørgsmål).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg synes det var gode spørgsmål, desværre er det længe siden jeg har set filmen (som i øvrigt er fantastisk men en af de film jeg ikke har fået anskaffet mig endnu) og man ikke må google, ja, så er det lidt svært at svare... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#211 Steffan Rasmussen 17 år siden
#212 wimmie 17 år siden
Så mangler vi
Holly Hunter nr. 2
#213 wimmie 17 år siden
#214 chuck 17 år siden
#215 wimmie 17 år siden
Åkepool får den, da han havde flest rigtige.
#216 Åkepool 17 år siden
Jeg synes at de spørsgmål jeg stiller, altid bliver gættet hurtigt, så nu laver jeg en tre-i-en, der måske er lidt svær, but who knows.
Det drejer sig om "Terminator 2 - Judgment day"
1. Hvor gammel er Sarah Connor i filmen?
2. Hvad står der på John Connors t-shirt i filmen?
3. Hvad er besøgstiden på Pescadero?
#217 Steffan Rasmussen 17 år siden
#218 Åkepool 17 år siden
Jeg er sgu så skuffet over manglen på interesse for min favoritfilm (som iøvrigt Er Oscarvinder, hele 4 gange), at jeg ikke lige gider finde på et andet spørgsmål.
Så den er givet fri, til den første den bedste (der har et Oscar spørgsmål).
#219 wimmie 17 år siden
#220 mr gaijin 17 år siden