Gravatar

#61 Skeloboy 17 år siden

Inland Empire?
Gravatar

#62 chuck 17 år siden

#43-44 Moore decided not to submit the film for consideration for the Best Feature Documentary Oscar because he wanted to attempt to have it broadcast prior to the US Presidential Election on 2 November 2004 and the rules for that Oscar dictate a longer waiting time for an eligible film to be broadcast. In addition, since he already won an Oscar in that category, he felt the above reason took precedence and he might as well let other documentarians have a fair chance at the award. Instead, Moore announced his intention to have his film compete in the Best Picture category which has less strict submission rules.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#63 Steffan Rasmussen 17 år siden

#62 - Nu jeg læser det, kan jeg godt huske det med at han ville gå efter en Oscar for bedste film, i stedet for bedste dokumentar.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#64 mr gaijin 17 år siden

#60 Jeps, hun skulle have sunget en sang om blåt fløjl, indtil David Lynch fandt Isabella Rossellini.

Benways tur.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#65 Benway 17 år siden

Vi bliver ved David Lynch:

En af hans film blev af Premiere Magazine valgt, som en af verdens 25 farligste film. Hvilken?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#66 mr gaijin 17 år siden

Lost Highway?

Der er i hvert fald både vold, sex og psykoser i massevis.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#67 Benway 17 år siden

Det må man sige, men nej det er ikke den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#68 filmz-Dam 17 år siden

Hmm

Eraserhead?

(Det er et skud i tågen, men i tilfælde af at det er rigtigt sender jeg turen videre da jeg er på vej ud af døren i et par dage)
Gravatar

#69 Benway 17 år siden

Det er rigtigt. Turen går videre til den hurtigste.
Gravatar

#70 lagoni 17 år siden

Så tager jeg den:

Hvad er Daniel Day-Lewis' sidebeskæftigelse/primære hobby? Byt XX ud med det rigtige:

According to Harvey Weinstein, Day-Lewis was taking time off to work as a XX in Florence, Italy when Weinstein, director Martin Scorsese and star Leonardo DiCaprio lured him into coming back to New York "on false pretenses" so they could persuade him to accept lead role in Gangs of New York (2002).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: