X's gode ven spiller også en rolle med i filmen, men han spiller ikke sig selv. Han portrætteres derimod af en af vores tids gode birolle-skuespillere.
Filmen indeholder også en del eksempler på personer, der spiller sig selv. En af dem skulle spille en over 20 år yngre udgave af sig, men nægtede at tage paryk på for at komme til at se yngre ud.
Var det Paul Giamatti der var en del af historien før han fik en rolle? Eller misforstår jeg dit første spørgsmål om skuespiller?
Nej, det var Danny DeVito, som var en del af skuespillerholdet fra tv-komedieserien 'Taxi', hvori Andy Kaufman havde rollen som Latka. I 'Man on the Moon' spiller DeVito Andy Kaufman's manager, George Shapiro. Den virkelige George Shapiro spiller klubejeren Mr. Besserman, der fyrede Andy Kaufman tidligt i dennes karriere. DeVito's virkelige jeg er udeladt af filmen, selvom han var en vigtig del af 'Taxi', som man ser rekonstruerede scener fra i filmen.
#1061 BN 15 år siden
#1062 BN 15 år siden
Nix.
#1063 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1064 BN 15 år siden
Nej.
Filmen indeholder også en del eksempler på personer, der spiller sig selv. En af dem skulle spille en over 20 år yngre udgave af sig, men nægtede at tage paryk på for at komme til at se yngre ud.
#1065 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1066 BN 15 år siden
Ja, det har jeg. Men nej, det ikke er ikke den film.
#1067 lagoni 15 år siden
#1068 BN 15 år siden
Yes, Sir! :-)
Din tur.
#1069 lagoni 15 år siden
Nyt spørgsmål: hvilken karakter er blevet spillet af både Julian Sands, Claude Rains og Robert Englund?
#1070 BN 15 år siden
Nej, det var Danny DeVito, som var en del af skuespillerholdet fra tv-komedieserien 'Taxi', hvori Andy Kaufman havde rollen som Latka. I 'Man on the Moon' spiller DeVito Andy Kaufman's manager, George Shapiro. Den virkelige George Shapiro spiller klubejeren Mr. Besserman, der fyrede Andy Kaufman tidligt i dennes karriere. DeVito's virkelige jeg er udeladt af filmen, selvom han var en vigtig del af 'Taxi', som man ser rekonstruerede scener fra i filmen.