Gravatar

#1141 jessup 15 år siden

En lidt konservativ liste.
This is just until June
Gravatar

#1142 Skeloboy 15 år siden

#1141 - på samme måde som Oscar skal vælge de sikre, så skal listen vel nærmest være konservativ..:)

Men Rockysds har den selvfølgelig
Gravatar

#1143 rockysds 15 år siden

Jeg synes nu selv, at specielt Bergman har en mere pletfri liste, end i hvert fald Scorsese, but no matter...

Howard Hawks fra listen har instrueret Cary Grant i 5 film. Nævn dem.

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1144 jessup 15 år siden

Bringing up baby
his girl friday
This is just until June
Gravatar

#1145 BN 15 år siden

Bringing Up Baby
His Girl Friday
Foryngelseskuren (kan ikke huske den originale titel)
Only Angels Have Wings
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1146 jessup 15 år siden

På deres top 1000 liste i top 25 er kun Hitchcock og Scorsese repræsenteret og kun 1 gang hver - men et er selvfølgelig heller ikke en auteur liste. En fin side som jeg ikke har besøgt før.
This is just until June
Gravatar

#1147 Skeloboy 15 år siden

#1146 - They Shoot Pictures er en rigtig god side...rigtig god til inspiration også
Gravatar

#1148 rockysds 15 år siden

#1144 og #1145 er rigtige. "Foryngelseskuren" har forresten "Monkey Business" som originaltitel.

Den sidste er ikke så kendt som de andre, men har dog en lettere spøjs titel.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1149 rockysds 15 år siden

Den sidste er den ganske fornøjelige "I Was a Male War Bride".

jessup eller bn kan tage turen.
Gravatar

#1150 BN 15 år siden

Så tager jeg den. :-)

Hvilken film om en mand, der mister hukommelsen og glemmer hvem han er, sagde Matt Damon nej til at spille hovedrollen i, før vi kom til at se ham som Jason Bourne?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: