1. Die Hard (Åkepool) 2. Runaway Bride (Åkepool) 3. The Thing (Spanner) 4. Once Upon a Time in the West (Åkepool) 5. MASH (Spanner) 6. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Spanner) 7. The Royal Tenenbaums (lagoni) 8. The Rules of Attraction (Åkepool) 9. 10.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Ja - med mindre jeg sidder ved min arbejdscomputer hvor jeg ikke kan afspille dem... Runden er altid afsluttet inden jeg kommer hjem til min egen computer - nåede dog lige to denne gang ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det er nogen jeg selv har lavet. Vi kører Københavnernes filmquiz her i Aalborg et stykke tid efter dem, og der var et tidspunkt i efteråret, hvor den videorunde de havde kørt i København, ikke var med i materialet fra dem, så jeg lavede lydrunder, for at have noget ud over spørgsmålene.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Hvilke 6 unge skuespillerinder var på tale (eller var til audition) til at spille Juliet i Baz Luhrmans Romeo + Juliet før rollen gik til Claire Danes?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg skyder lige med spredhagl et øjeblik (i ren desperation):
Juliette Lewis Anna Paquin Kate Winslet Kirsten Dunst Marisa Tomei
EDIT: Natalia Portman
Og ud røg Julia Stiles, som jeg slet ikke kan forestille mig at være taget i betragtning, hvorimod Natalie portman var en "upcoming star" på lige nøjagtig det tidspunkt.
#1341 Steffan Rasmussen 15 år siden
2. Runaway Bride (Åkepool)
3. The Thing (Spanner)
4. Once Upon a Time in the West (Åkepool)
5. MASH (Spanner)
6. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Spanner)
7. The Royal Tenenbaums (lagoni)
8. The Rules of Attraction (Åkepool)
9.
10.
#1342 wimmie 15 år siden
#1343 wimmie 15 år siden
#1344 Steffan Rasmussen 15 år siden
wimmie, Spanner, Åkepool eller lagoni. Den hurtigste tager turen.
#1345 lagoni 15 år siden
#1346 wimmie 15 år siden
#1347 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1348 wimmie 15 år siden
Hvilke 6 unge skuespillerinder var på tale (eller var til audition) til at spille Juliet i Baz Luhrmans Romeo + Juliet før rollen gik til Claire Danes?
#1349 Steffan Rasmussen 15 år siden
Kate Hudson?
Drew Barrymore?
Jennie Garth?
Alicia Silverstone?
Brittany Murphy?
Reese Witherspoon?
#1350 BN 15 år siden
Juliette Lewis
Anna Paquin
Kate Winslet
Kirsten Dunst
Marisa Tomei
EDIT: Natalia Portman
Og ud røg Julia Stiles, som jeg slet ikke kan forestille mig at være taget i betragtning, hvorimod Natalie portman var en "upcoming star" på lige nøjagtig det tidspunkt.