Nå, den sidste med Danny Aiello hedder: Bang The Drum Slowly. ... Den er nok for ukendt til at man kan gætte den, så jeg har lige redigeret den ind i ovenstående status.
Her er nogle hints til de resterende to film:
Den film der mangler i James Russo's tilfælde, er fra 1980'erne og den figurerer allerede et sted i #1540.
Den film der mangler i Chris Cooper's tilfælde, har en handling der i grove træk kan minde om Frank Darabont's senere film 'The Majestic', ihvertfald til dels.
Den film der mangler i Chris Cooper's tilfælde, har en handling der i grove træk kan minde om Frank Darabont's senere film 'The Majestic', ihvertfald til dels
Jeps, det er den danske titel, men svaret er korrekt. Filmens originaltitel er: Quilty by Suspicion
........ Så mangler vi bare den sidste med James Russo, I ved nok ham der ikke ligefrem er nogen engel i 'Once Upon A Time In America'. Og titlen HAR allerede været nævnt i forbindelse med en af de andre skuespillere. *nudge-nudge, wink-wink*
#1541 BN 15 år siden
Her er nogle hints til de resterende to film:
Den film der mangler i James Russo's tilfælde, er fra 1980'erne og den figurerer allerede et sted i #1540.
Den film der mangler i Chris Cooper's tilfælde, har en handling der i grove træk kan minde om Frank Darabont's senere film 'The Majestic', ihvertfald til dels.
#1542 BN 15 år siden
Hehe, Robert De Niro har stadigvæk den grimme frisure fra 'Cape Fear' fra året før. :-)
#1543 BN 15 år siden
[url= fra 'The Last Tycoon'[/url]
#1544 jessup 15 år siden
Den film der mangler i Chris Cooper's tilfælde, har en handling der i grove træk kan minde om Frank Darabont's senere film 'The Majestic', ihvertfald til dels
Blacklisted?
#1545 BN 15 år siden
Jeps, det er den danske titel, men svaret er korrekt. Filmens originaltitel er: Quilty by Suspicion
........ Så mangler vi bare den sidste med James Russo, I ved nok ham der ikke ligefrem er nogen engel i 'Once Upon A Time In America'. Og titlen HAR allerede været nævnt i forbindelse med en af de andre skuespillere. *nudge-nudge, wink-wink*
#1546 rockysds 15 år siden
#1547 BN 15 år siden
Jeps. :-)
Med flest rigtige svar og med tanke på "først til mølle"-princippet må turen gå til Solhanne.
#1548 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1549 Åkepool 15 år siden
Willow.
Ransom.
A Beautiful mind.
Backdraft.
Hele den pukkelryggede familie.
Apollo 13.
#1550 Åkepool 15 år siden
The Da Vinci code.
Angels and demons.
Jeg skal da indrømme at jeg bare har liret de Ron Howard film af, som jeg kunne huske, har ingen idé om hvilke af dem brormand er med i.