Nej til dit gæt. (Personligt husker jeg kun Nicholson som præsident, nemlig i 'Mars Attacks'. Og er enig i at visse af de andre ikke lige ville være rigtige til den rolle, hehe .... F.eks. Bill Murray.)
Jeg har engang læst, at Chevy Chase fik tilbudt hovedrollen i "American beauty", hvor vildt det end lyder. Så hvis han kan få den tilbudt, så er den vel også mulig for de andre, som jeg ikke har et clue om. Men det bliver mit bud.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Den rollefigur, som endte med at blive spillet af en anden, har i filmen følgende replik: "you don't think I'd be fool enough to stick around here, do you? Why don't you come with us? You're pretty good in a fight. I could use you."
#1591 BN 15 år siden
Hvad har Bill Murray, Chevy Chase, Christopher Walken, Jack Nicholson, Al Pacino, Steve Martin, Perry King og Nick Nolte til fælles?
#1592 wimmie 15 år siden
Selvom der dog er et par stykker jeg ikke er sikker på at jeg ville se i den rolle :-O
#1593 BN 15 år siden
Nej til dit gæt. (Personligt husker jeg kun Nicholson som præsident, nemlig i 'Mars Attacks'. Og er enig i at visse af de andre ikke lige ville være rigtige til den rolle, hehe .... F.eks. Bill Murray.)
#1594 wimmie 15 år siden
Men Perry King spillede præsiden i The Day after Tomorrow og Nick Nolte har spillet Thomas Jefferson...
#1595 BN 15 år siden
Nåja, den med Perry King burde jeg have husket, men den anden har jeg ikke set eller læst om før nu (kiggede lige på imdb.com).
#1596 BN 15 år siden
#1597 Åkepool 15 år siden
Så hvis han kan få den tilbudt, så er den vel også mulig for de andre, som jeg ikke har et clue om. Men det bliver mit bud.
#1598 BN 15 år siden
Interessant bud, men nej, det var ikke den rolle.
#1599 BN 15 år siden
Den rollefigur, som endte med at blive spillet af en anden, har i filmen følgende replik: "you don't think I'd be fool enough to stick around here, do you? Why don't you come with us? You're pretty good in a fight. I could use you."
#1600 Steffan Rasmussen 15 år siden