Gravatar

#1691 wimmie 15 år siden

Lindsay Lohan er korrekt (gys)

Scarlett JOhansson er ikke - selvom hun ville have været et lidt mere oplagt valg end Lindsay Lohan...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1692 Steffan Rasmussen 15 år siden

Så dårlig en skuespiller er Lindsay nu ikke, selvom hun har lavet nogle stinkere. Hun er da rimelig god i Mean Girls, A Prarie Home Companion og Bobby.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1693 wimmie 15 år siden

Det kan godt være - men derfor kan jeg stadig ikke holde ud at se og høre om hende...hun er jo overalt!
Og da jeg synes at Knocked Up er en ganske fin lille film har jeg meget svært ved at forestille mig hende i rollen.

Kan sige om de 3 sidste kvinder at:

Nr 1. er blondine og lidt ældre end de andre - hun er gift med en celebrity og deres ægteskab er et af de mest omtalte i Hollywood.

Nr 2. er brunette kendt for en del tv-serier og tidligere nævnt i denne quiz

Nr 3. er blondine og en god ven af Kevin Spacey :)
Gravatar

#1694 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nr. 3: Mena Suvari
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1695 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nr. 1: Denise Richards?
Gravatar

#1696 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nr. 2: Jennifer Love Hewitt?
Gravatar

#1697 wimmie 15 år siden

Nej, nej og ja :)
Gravatar

#1698 Steffan Rasmussen 15 år siden

Er det Mena Suvari eller Jennifer Love Hewitt der var rigtig?
Gravatar

#1699 wimmie 15 år siden

Jennifer Love Hewitt
Gravatar

#1700 wimmie 15 år siden

Flere hints:

Skuespillerinde nr. 1 har haft en stor rolle i 2 meget berømte komedieserier; den ene serie kørte fra 1997 til 2002 og den anden fra 2003 til 2006.
HUn er født i Australien i 1973

Skuespillerinde nr. 2 har spillet sammen med Kevin Spacey 3 gange og er født i USA i 1983

Skriv ny kommentar: