Så dårlig en skuespiller er Lindsay nu ikke, selvom hun har lavet nogle stinkere. Hun er da rimelig god i Mean Girls, A Prarie Home Companion og Bobby.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Det kan godt være - men derfor kan jeg stadig ikke holde ud at se og høre om hende...hun er jo overalt! Og da jeg synes at Knocked Up er en ganske fin lille film har jeg meget svært ved at forestille mig hende i rollen.
Kan sige om de 3 sidste kvinder at:
Nr 1. er blondine og lidt ældre end de andre - hun er gift med en celebrity og deres ægteskab er et af de mest omtalte i Hollywood.
Nr 2. er brunette kendt for en del tv-serier og tidligere nævnt i denne quiz
Nr 3. er blondine og en god ven af Kevin Spacey :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Skuespillerinde nr. 1 har haft en stor rolle i 2 meget berømte komedieserier; den ene serie kørte fra 1997 til 2002 og den anden fra 2003 til 2006. HUn er født i Australien i 1973
Skuespillerinde nr. 2 har spillet sammen med Kevin Spacey 3 gange og er født i USA i 1983
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1691 wimmie 15 år siden
Scarlett JOhansson er ikke - selvom hun ville have været et lidt mere oplagt valg end Lindsay Lohan...
#1692 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1693 wimmie 15 år siden
Og da jeg synes at Knocked Up er en ganske fin lille film har jeg meget svært ved at forestille mig hende i rollen.
Kan sige om de 3 sidste kvinder at:
Nr 1. er blondine og lidt ældre end de andre - hun er gift med en celebrity og deres ægteskab er et af de mest omtalte i Hollywood.
Nr 2. er brunette kendt for en del tv-serier og tidligere nævnt i denne quiz
Nr 3. er blondine og en god ven af Kevin Spacey :)
#1694 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1695 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1696 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1697 wimmie 15 år siden
#1698 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1699 wimmie 15 år siden
#1700 wimmie 15 år siden
Skuespillerinde nr. 1 har haft en stor rolle i 2 meget berømte komedieserier; den ene serie kørte fra 1997 til 2002 og den anden fra 2003 til 2006.
HUn er født i Australien i 1973
Skuespillerinde nr. 2 har spillet sammen med Kevin Spacey 3 gange og er født i USA i 1983