Gravatar

#1901 rockysds 15 år siden

#1899 Det var nu ikke det, jeg tænkte på, selvom de alle har film, hvor de selv har medvirket i... i større eller mindre grad. Svaret ligger i et fællestræk i en film fra hver instruktør.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1902 jessup 15 år siden

Det er det rene tyndbenede gætteri.Stewart er ikke sikker på der er begået en forbrydelse i Rear Window - de skal finde liget, i Manhattan murder mystery (som er kraftig inspireret af Rear Window) er Allen udefor samme problem - de skal finde liget, I stand by me skal drengene finde liget. Jeg ved ikke lige med Siegel.
This is just until June
Gravatar

#1903 rockysds 15 år siden

Det var heller ikke det, jeg tænkte på. Det er et fællestræk i selve filmtitlerne.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1904 jessup 15 år siden

When Harry met sally, deconstructing harry, harry og kammertjerneren, Dirty Harry, The trouble with harry
This is just until June
Gravatar

#1905 jessup 15 år siden

Øhm svaret er at alle har lavet en film med Harry i titlen.
This is just until June
Gravatar

#1906 rockysds 15 år siden

Præcis.
Gravatar

#1907 jessup 15 år siden

Nævn den rette film til rette årstal hvori en dukke spiller en større/vigtig rolle eller iøjnefaldende - måske kun for et øjeblik .

1945
1978
1987
1988
2006(genindspilning)

Det er nok en svær opgave. Jeg overvejede kun at lave den om bugtaler dukker men jeg har mikset det lidt - måske det er en oplysning der hjælper lidt. I fire af filmene er dukker levende eller tvivl om at de er det.
This is just until June
Gravatar

#1908 Steffan Rasmussen 15 år siden

1945 - Dead of Night
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1909 Steffan Rasmussen 15 år siden

1987 eller 1988 - Child's Play
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1910 jessup 15 år siden

1909 - vælg

1908 - korrekt - troede faktisk den ville være sværere
This is just until June

Skriv ny kommentar: