Gravatar

#2171 Steffan Rasmussen 16 år siden

:-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2172 wimmie 16 år siden

OK, jeg snød også da jeg heller ikke anede hvem han var...og ja, cool spørgsmål ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2173 Steffan Rasmussen 16 år siden

Jeg giver den lige til i morgen middag. Hvis der ikke er nogen der har mod på et gæt inden da, kommer jeg med et nyt spørgsmål.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2174 Kruse 16 år siden

Er han måske døv?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2175 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nope ... But thank you for participating.
Gravatar

#2176 Steffan Rasmussen 16 år siden

Manoel de Oliveira er født den 11. December 1908, og er dermed fyldt 100 år. Det er nok alligevel de færreste der stadigvæk instruerer film, hvis de når den alder. Han havde sin instruktørdebut i 1931, og "O Estranho Caso de Angélica" står til at udkomme i år. Et spænd på 78 år.

Nyt spørgsmål:
I hvilken film spiller Johnny Depp sammen med William H. Macy?
Gravatar

#2177 Steffan Rasmussen 16 år siden

Ingen der tør gætte?
Gravatar

#2178 Åkepool 16 år siden

Jeg tør.

Men så bliver det godt nok også bare et gæt, for jeg har svært ved at finde dem sammen:

Edward Scissorhands?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2179 Steffan Rasmussen 16 år siden

Desværre.
Gravatar

#2180 chuck 16 år siden

Hehe, havde helt overset dit spørgsmål. Benny & Joon ville være et godt bud.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: