Man kan ikke finde ud af det med Iron Man 2 uden at snyde.
Så tager vi lige reglerne. Det er vist også et års tid siden de har været nævnt:
Regler:
Stil et filmrelateret spørgsmål, få det gættet, og stil et nyt.
Hvis der går længere tid uden spørgsmålet er gættet, kan man bede om hints.
Der må maksimalt gå 2 dage fra at et triviaspørgsmål er blevet gættet til der bliver skrevet et nyt. Hvis der ikke høres nogen bekræftelse eller hints fra quizmasteren indenfor 2 dage efter spørgsmålet er blevet postet, går turen videre til den første den bedste.
Ingen Google, IMDB osv. ... For det er snyd !!!!
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Er nemlig den film jeg spurgte om i #2375 og derfor giver det god mening at skrive det i dette forum, så jeg ikke skulle lede efter svaret i en helt anden tråd her på siden eller på bold.dk
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Sikke meget du går op i, at jeg har været en enkelt tur i Parken. Nu bliver jeg jo nødt til at tage derind igen for ikke at skuffe dine forventninger :)
I hvilke film spiller Robert De Niro og Meryl Streep sammen?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2371 Steffan Rasmussen 16 år siden
Så tager vi lige reglerne. Det er vist også et års tid siden de har været nævnt:
Regler:
Stil et filmrelateret spørgsmål, få det gættet, og stil et nyt.
Hvis der går længere tid uden spørgsmålet er gættet, kan man bede om hints.
Der må maksimalt gå 2 dage fra at et triviaspørgsmål er blevet gættet til der bliver skrevet et nyt. Hvis der ikke høres nogen bekræftelse eller hints fra quizmasteren indenfor 2 dage efter spørgsmålet er blevet postet, går turen videre til den første den bedste.
Ingen Google, IMDB osv. ... For det er snyd !!!!
#2372 Nicki52 16 år siden
Jeg har lært hans navn udenad da jeg så Lost... Adewale Akinnuoye-Agbaje
#2373 chuck 16 år siden
Må jeg fortsætte?
#2374 Steffan Rasmussen 16 år siden
#2375 chuck 16 år siden
#2376 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2377 chuck 16 år siden
#2378 Spanner 16 år siden
I hvilke film spiller Robert De Niro og Meryl Streep sammen?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2379 chuck 16 år siden
The Deer Hunter
#2380 chuck 16 år siden