Gravatar

#2441 Nicki52 16 år siden

Var lige ved at skrive det er måske Mark Lindsay Chapmans far, altså Mark David Chapman, som er hovedpersonen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2442 lagoni 16 år siden

#2440 har selvfølgelig ret. Der er ingen relation mellem de to Mark Chapman'er, det er bare et (synes jeg) ret spøjst tilfælde. Godt husket Nicki52, jeg ville aldrig ha' husket hans navn hvis jeg ikke kunne navnet på drabsmanden, skuespilleren er ikke særlig kendt ellers. I må selv finde ud af hvem turen tilhører :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2443 Steffan Rasmussen 16 år siden

Så bestemmer jeg at det er Rockys tur.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2444 rockysds 16 år siden

Jeg takker. Og her er så det nye spørgsmål:

Hvilken film var Ronald Reagans sidste, inden han gik ind i politik?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2445 chuck 16 år siden

Åh, argh, jamen, uh, det er... Hold kæft hvor irriterende...
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2446 chuck 16 år siden

The Killers
Gravatar

#2447 rockysds 16 år siden

Det er det nemlig. 1964-versionen selvfølgelig.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2448 chuck 16 år siden

Hehe, den var lige væk. Jeg fik aldrig set 1946-versionen med Lancaster og Gardner, men har hørt, at den skulle være bedre. Jeg var meget glad for Siegels!

I hvilken film instrueret af Don Siegel spiller Shirley MacLaine titelrollen?
Gravatar

#2449 rockysds 16 år siden

Har heller ikke set 1946-udgaven endnu, men, ja, Siegels holder. Jeg nød den i hvert fald.
Gravatar

#2450 Steffan Rasmussen 16 år siden

#2448 - Kan ikke huske hvem der er med i den, men jeg gætter på The Beguiled.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: