Gravatar

#241 Steffan Rasmussen 16 år siden

The Bridge on the river Kwai?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#242 chuck 16 år siden

A Passage to India
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#243 rockysds 16 år siden

Ingen af delene.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#244 BN 16 år siden

Ryan's Daughter?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#245 rockysds 16 år siden

Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#246 chuck 16 år siden

Oliver Twist
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#247 BN 16 år siden

Åh nej, sig ikke, det er "In Which We serve" ! Den gætter jeg på.

Jeg kom til at tænke på at jeg engang har læst om en eller anden instruktør, at hans favorit blandt egne film (utroligt nok) var en dokumentar, vist nok endda en krigspropaganda-film. Jeg ved ikke, om det var David Lean, eftersom der var mange andre instruktører der lavede propagandafilm under krigen, men alligevel .... Hvad nu hvis?

Edit: Jeg måtte simpelthen bare have stillet min nysgerrighed, så jeg tjekkede via google og fandt ud, at det IKKE er "In Which We Serve", men en helt anden film. Hermed har jeg så diskvaliceret mig selv i denne runde. ... Er spændt på hvem der gætter det rigtige svar.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#248 rockysds 16 år siden

#246, #247
Nej, det er heller ikke en af de to film.
Gravatar

#249 jessup 16 år siden

Dr . Zhivargo?
This is just until June
Gravatar

#250 Spanner 16 år siden

Madeleine?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: