#3120 Sidder du og læser mine tanker? Har lige tjekket Ted Danson de sidste 10 minutter :-O
Og hvorfor gør man så egl. dét kan man jo spørge sig selv om...joh, jeg så der kom en film med ham i aften hvilket fik mig til at tænke på en film jeg så med ham engang...som jeg ikke kan finde nu :/
Anyway, springer over dette spørgsmål så ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Nu går det jo nok denne gang, men hele meningen med "Film Trivia Quiz" er at spørgsmålene omhandler film, og altså ikke tv-serier.
Spørgsmålet omhandler ikke en tv-serie, men en skuespiller. Jeg sagde bare det er ligegyldigt, for de kan være med i andre film sammen. Altså måske tv-film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#3121 wimmie 16 år siden
Sidder du og læser mine tanker? Har lige tjekket Ted Danson de sidste 10 minutter :-O
Og hvorfor gør man så egl. dét kan man jo spørge sig selv om...joh, jeg så der kom en film med ham i aften hvilket fik mig til at tænke på en film jeg så med ham engang...som jeg ikke kan finde nu :/
Anyway, springer over dette spørgsmål så ;)
#3122 jessup 16 år siden
#3123 Nicki52 16 år siden
#3124 wimmie 16 år siden
#3125 Nicki52 16 år siden
#3126 wimmie 16 år siden
#3127 Nicki52 16 år siden
#3128 Kruse 16 år siden
#3129 Nicki52 16 år siden
Spørgsmålet omhandler ikke en tv-serie, men en skuespiller. Jeg sagde bare det er ligegyldigt, for de kan være med i andre film sammen. Altså måske tv-film.
#3130 chuck 16 år siden