Der er tale om en mandlig skuespiller, og han har udover de allerede nævnte film også medvirket i Milos Forman's 'Ragtime', 'Who Framed Roger Rabbit?' og spoof-klassikeren 'Top Secret'.
Kan godt genkende ansigtet, men den var svær. jessup kan også bare lade være med at skrive, at mine spørgsmål er for lette :)
Instruktøren af Precious: Based on the Novel Push by Sapphire har tidligere lavet én film med Helen Mirren og Cuba Gooding Jr. i hovedrollerne. Hvad hedder filmen?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Den er den hvor de er lejemordere(elskere, papmor og søn) og skal dræbe en "mafia"boss kone der er gravid og vælger at adoptere hende og barnet i stedet.
#3151 chuck 16 år siden
#3152 BN 16 år siden
En skuespiller? ;-)
#3153 Steffan Rasmussen 16 år siden
#3154 BN 16 år siden
Jeps. :-)
Der er tale om en mandlig skuespiller, og han har udover de allerede nævnte film også medvirket i Milos Forman's 'Ragtime', 'Who Framed Roger Rabbit?' og spoof-klassikeren 'Top Secret'.
#3155 Steffan Rasmussen 16 år siden
#3156 BN 16 år siden
Han har det med dø under udøvelsen af sex - det gør han ihvertfald både i 'GoldenEye' og 'Top Secret' (hvor han spiller Val Kilmer's manager). ;-)
Turen er fri.
#3157 Spanner 16 år siden
"It took ze zurgeons zree hours just to get ze smile off his face"
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3158 BN 16 år siden
LOL ........ lige præcist! :-D
#3159 chuck 16 år siden
Instruktøren af Precious: Based on the Novel Push by Sapphire har tidligere lavet én film med Helen Mirren og Cuba Gooding Jr. i hovedrollerne. Hvad hedder filmen?
#3160 jessup 16 år siden
Jeg fortyder min hovenhed mht lethed.