Gravatar

#3601 Steffan Rasmussen 15 år siden

RFriis (3600) skrev:
Isaach de Bankolé?

Korrekt.

Finnen er Matti Pellonpää.

Rocky tager turen med tre rigtige.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3602 rockysds 15 år siden

I hvilken gyser fra 1970'erne havde Joan Bennett* sin sidste rolle, senere tv-film undtaget?

*Hun er i øvrigt så fremragende i "The Reckless Moment", at man ikke tage øjnene fra hende.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3603 Steffan Rasmussen 15 år siden

Mere hjælp?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3604 rockysds 15 år siden

Filmen er instrueret af en af Nayzes favoritter.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3605 Skeloboy 15 år siden

#3604 - har virkelig ingen ide her, men Argento og 70'erne...så fyrer jeg Suspiria af
Gravatar

#3606 rockysds 15 år siden

Just præcis. :)
Gravatar

#3607 Skeloboy 15 år siden

#3606 - apropos Max Ophüls, så har jeg kun set Letter From An Unknown Woman, som jeg fandt rigtig god. Kan du anbefale andre film af ham?

[b]Hvilke film instrueret af Spike Lee er Samuel L. Jackson med i?
Gravatar

#3608 Steffan Rasmussen 15 år siden

Do The Right Thing og Jungle Fever
Gravatar

#3609 Skeloboy 15 år siden

#3608 - jeps...de to sidste er knap så kendte.
Gravatar

#3610 rockysds 15 år siden

Jeg har set tre af hans film indtil nu, Lola Montès, Le plaisir og ovennævnte The Reckless Moment, og jeg vil ikke tøve et sekund med at anbefale alle tre. Fremragende. Ophüls kan virkelig noget i særklasse med kameraet. Regner med at snart at bestille Caught og The Earrings of Madame de... hjem, og så Letter From An Unknown Woman og La ronde i en senere ombæring.

Ellers så er det bare at høre fra jessup, der vist nok er eksperten her på området, og som sendte mig på sporet i første omgang. :)

Skriv ny kommentar: