Gravatar

#3771 rockysds 15 år siden

Jack i Patriot Games og Clear and Present Danger
Richard i Frantic
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3772 filmz-Martychris 15 år siden

#3770 rigtigt..
#3771 Det er rigtig

så mangler vi bare de sidste to...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3773 Steffan Rasmussen 15 år siden

Sabrina?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3774 filmz-Martychris 15 år siden

Nope - der hedder han Linus Larrabee...
Gravatar

#3775 BN 15 år siden

jessup (3765) skrev:
Det er næsten umuligt at poste noget i øjeblikket!! er der andre der har det problem?

Ja, JEG har. Hele mit seneste indlæg i tråden om en 'Taken'-efterfølger forsvandt, da jeg trykkede på "Indsend knappen". Så jeg måtte skrive det hele forfra! :-(

Heldigt, at jeg kunne indlægget næsten ord for ord. Men irriterende at bruge dobbelt så meget tid pga. en teknisk fejl.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3776 Steffan Rasmussen 15 år siden

Martychris?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3777 filmz-Martychris 15 år siden

Jep jeg er her, har været væk fra computeren En lille tur til Jyllan... Er der der brug for hint til de to sidste film?
Gravatar

#3778 Nicki52 15 år siden

Karrierepigen og så er der Firewall. Firewall kan jeg bedre li' end Karrierepigen. Den synes jeg er mest spændende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3779 filmz-Martychris 15 år siden

Jeps Working girl og Firewall! Turen er op til enten Rockysds eller Nicki52!!!

Sådan så det ud...
Frantic = Richard Walker
The Fugitive = Richard Kimble
Clear and present danger, Patriot games = Jack Ryan
Working girl = Jack Trainer
Firewall = Jack Stanfield
Gravatar

#3780 rockysds 15 år siden

Hvad har Robert Bresson, Otto Preminger, Victor Fleming og Jacques Rivette tilfælles?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: