Gravatar

#4051 Åkepool 15 år siden

BN (4050) skrev:
Vent lige lidt endnu. ;-)

Hvor lidt skal vi vente? ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4052 chuck 15 år siden

Lidt: om en ganske ringe, ubetydelig mængde ell. grad; ikke meget; en (lille) smule; ogs. m. særlig betoning af det positive (især som et forsigtigere, beskednere udtryk), om hvad der ganske vist ikke er særlig meget ell. betydeligt, men dog noget ell. endog ganske antageligt m. h. t. mængde ell. betydning; ogs. (nu sj.; alm. bruges lidet ell. kun lidt i denne anv.) m. betoning af det negative, om hvad der (næsten) er intet, er saa godt som intet, (næsten) ganske uden betydning olgn. (da det er vanskeligt og (m. h. t. ældre citater) ofte umuligt at skelne ml. disse betydningsnuancer, er de i alm. ikke adskilt ndf.).
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4053 BN 15 år siden

#4052:

Tids-nød, en. (Tid-. BerlTid. 15/10 1940.M.12. sp.3). (jf. -mangel; sj.) mangel paa tid (9); nød (II.2.7) paa ell. for tid (9). Aftenen (skulde have sluttet) med selve Beethovens Violinkoncert . . hvis man ikke var kommet i Tidsnød. Pol. 8/2 1930.3.sp.6.

Jeg giver turen videre. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4054 Kruse 15 år siden

Så snupper jeg den :)

Seks skuespillere har instrueret dem selv i roller som også indbringede dem en Razzie for værste skuespiller. Hvilke skuespillere?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4055 Steffan Rasmussen 15 år siden

Sly, tror jeg :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4056 Steffan Rasmussen 15 år siden

Clinten måske?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4057 Steffan Rasmussen 15 år siden

Seagal i On Deadly Ground?
Gravatar

#4058 Kruse 15 år siden

Sly er korrekt for Rocky IV

Og nej til Clinten og Segal.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4059 BN 15 år siden

Solhanne (4056) skrev:
Clinten måske?

Det kan du virkelig ikke mene!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4060 Steffan Rasmussen 15 år siden

BN (4059) skrev:
Det kan du virkelig ikke mene!

Jeg nævner i flæng både The Rookie, Bloodwork og Space Cowboys som mulige emner.

Skriv ny kommentar: