Gravatar

#4261 BN 15 år siden

Skeloboy (4258) skrev:
Og lige for at sætte det i kontekst: Min oscar-rangering

Kun 5/10 til såvel 'Unforgiven' som 'Dances With Wolves'? GISP!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4262 rockysds 15 år siden

"Gigi" som musicalen, der mangler?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4263 chuck 15 år siden

#4261 Ja, den tænkte jeg også på. Jeg fløj til New York for to uger siden og så The Last Airbender og Letters to Juliet, da det var de eneste jeg ikke havde set. Efter de to lorte film måtte jeg bare se en fremragende film og hvad bedre end Unforgiven :o)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4264 Skeloboy 15 år siden

#4262 - jeps.

#4261 - det er meget lang tid siden, jeg har set Unforgiven. Den kan meget vel få et par karakterer mere ved gensyn. Det er faktisk en del af de film, jeg ikke har set i mange år, så den er ikke vildt præcis.

Cimarron, 6.2
Cavalcade, 6.5
The Broadway Melody, 6.7
The Greatest Show on Earth, 6.8
Around the World in 80 Days, 6.8
Gigi, 6.9

Som bonus-info, så ligger The Great Ziegfield, Out of Africa og Tom Jones lige på 7.0

Chuck har turen
Gravatar

#4265 chuck 15 år siden

I hvilken film spiller Gwyneth Paltrow sammen med Joaquin Phoenix?
Gravatar

#4266 rockysds 15 år siden

#4264 - Jeg vil i hvert fald også godt slå et slag for, at især "How Green Was My Valley" fortjener en revurdering på din liste. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4267 rockysds 15 år siden

Two Lovers
Gravatar

#4268 Skeloboy 15 år siden

#4266 - den gider jeg simpelthen ikke se igen...
Gravatar

#4269 chuck 15 år siden

Two Lovers er korrekt
Gravatar

#4270 rockysds 15 år siden

Jeopardy-style: David Cronenberg havde sin første rolle som skuespiller i denne film.

Skriv ny kommentar: