Gravatar

#4531 rockysds 15 år siden

Efter det overvældende pres (Et tu, BN?) må jeg vist lade LBJ's bud passere. Chuck kan fortsætte med tre rigtige.
Af andre muligheder tæller Roman Polanski (Macbeth), Joseph Mankiewicz (Julius Caesar), Michael Radford (The Merchant of Venice) og Jean-Luc Godard (King Lear), omend jeg formoder sidstnævnte er en ret fri "fortolkning".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4532 chuck 15 år siden

Dino De Laurentiis har modtaget en Irving G. Thalberg Memorial Award, og han har også vundet en Oscar, men for hvilken film?

P.S. Der gives naturligvis ekstra streetcred., hvis man nævner kategorien og hvem han delte Oscaren med.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4533 Nicki52 15 år siden

Det er jo lidt snyd det står på Filmz og andre af hans dødsannoncer, men jeg vil sige La Strada. Og jeg aner ikke hvem han delte det med.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4534 Åkepool 15 år siden

Ja det står jo klart og tydeligt ved nyheden om hans død. Der står godt nok at han har vundet to Oscar's, nemlig også for "Nights of Cabiria".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4535 Skeloboy 15 år siden

Nicki52 (4533) skrev:
Det er jo lidt snyd det står på Filmz og andre af hans dødsannoncer

Nu ved jeg ikke, om det er snyd at bruge filmz, men det er jo helt klart snyd at bruge andre af hans dødsannoncer!
Gravatar

#4536 Nicki52 15 år siden

Skeloboy (4535) skrev:
Nu ved jeg ikke, om det er snyd at bruge filmz, men det er jo helt klart snyd at bruge andre af hans dødsannoncer!

Ja, men læste det i går at han var død. Lige inden jeg gik i seng.
Gravatar

#4537 chuck 15 år siden

La Strada delt med Carlo Ponti.
Gravatar

#4538 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nicki?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4539 Nicki52 15 år siden

Kim Basinger har spillet sammen med en "Desperate Housewives"-frue i en film. Hvem og hvilken film?
Gravatar

#4540 chuck 15 år siden

Eva Longoria - The Sentinel

Skriv ny kommentar: