Gravatar

#4561 Nicki52 15 år siden

I de tre første "American Pie" er der en dame der hele tiden dukker op. Hvem og hvem spiller denne dame?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4562 stoffer 15 år siden

Stiflers mom? Kan ikke huske hvad skuespilleren hedder.

#4560 - Det var vist noget med at der ikke var amerikanske producenter der ville skyde penge i den, så det blev en spansk produktion i stedet.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#4563 lagoni 15 år siden

Stifflers mor bliver spilelt af Jennifer Coolidge vistnok, men mener ikke man ser hende i alle tre. Gør man?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4564 Nicki52 15 år siden

Jo, hun kommer lige kørende i sin bil til sidst.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4565 Steffan Rasmussen 15 år siden

Anne?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4566 lagoni 15 år siden

Ok, jeg tager #4564 som om jeg gættede rigtigt så :)

Hmm, tænketænke. En til fansene: inspirationen til navnet 'Dante' fra Clerks. har instruktør/manuskriptforfatter Kevin Smith senere fundet ud af hvor kom fra. Hvor?
Gravatar

#4567 jessup 15 år siden

Joe Dante?
This is just until June
Gravatar

#4568 Steffan Rasmussen 15 år siden

Dante Alighieri?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4569 lagoni 15 år siden

Nej til begge. Tror egentlig kun man kan besvare den hvis man har hørt SModcast. Jeg giver den lige en dag, men finder så nok på en anden hvis den ikke er gættet.
Gravatar

#4570 lagoni 15 år siden

Jeg kommer med en ny, den er vist lidt svær/kedelig. Svaret var at der i hans hjemby lå en butik der hed Dante og i samme agde lå der en der hed det samme som en af de kvindelige karakterer deri.

I The Limey ser man en ung Terence Stamp flere gange. Hvorfra kommer disse billeder/klip?

Skriv ny kommentar: