Ok, jeg tager #4564 som om jeg gættede rigtigt så :)
Hmm, tænketænke. En til fansene: inspirationen til navnet 'Dante' fra Clerks. har instruktør/manuskriptforfatter Kevin Smith senere fundet ud af hvor kom fra. Hvor?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nej til begge. Tror egentlig kun man kan besvare den hvis man har hørt SModcast. Jeg giver den lige en dag, men finder så nok på en anden hvis den ikke er gættet.
Jeg kommer med en ny, den er vist lidt svær/kedelig. Svaret var at der i hans hjemby lå en butik der hed Dante og i samme agde lå der en der hed det samme som en af de kvindelige karakterer deri.
I The Limey ser man en ung Terence Stamp flere gange. Hvorfra kommer disse billeder/klip?
#4561 Nicki52 15 år siden
#4562 stoffer 15 år siden
#4560 - Det var vist noget med at der ikke var amerikanske producenter der ville skyde penge i den, så det blev en spansk produktion i stedet.
#4563 lagoni 15 år siden
#4564 Nicki52 15 år siden
Jo, hun kommer lige kørende i sin bil til sidst.
#4565 Steffan Rasmussen 15 år siden
#4566 lagoni 15 år siden
Hmm, tænketænke. En til fansene: inspirationen til navnet 'Dante' fra Clerks. har instruktør/manuskriptforfatter Kevin Smith senere fundet ud af hvor kom fra. Hvor?
#4567 jessup 15 år siden
#4568 Steffan Rasmussen 15 år siden
#4569 lagoni 15 år siden
#4570 lagoni 15 år siden
I The Limey ser man en ung Terence Stamp flere gange. Hvorfra kommer disse billeder/klip?