Gravatar

#4731 rockysds 15 år siden

Clayton har ikke, omend de alle har instrueret en kvinde til en Oscar, hvilket ikke var det svar, jeg søgte.

James Ivory kan også tilføjes i denne gruppering.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4732 chuck 15 år siden

Nu driller du bare ved at smide endnu én, der har instrueret en kvinde til en Oscar!!!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4733 jessup 15 år siden

Måske det har noget med Fitzgarald at gøre? - jeg ved at Clayton har lavet The Great Gatsby og at Ivory aldrig har læst en bog som ikke var værd at filmatisere. På det tyndest mulige grundlag tror jeg at de alle har filmatiseret et forlæg af Fitzgarald?
This is just until June
Gravatar

#4734 rockysds 15 år siden

Rigtig tankegang, men forkert forfatter.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4735 Steffan Rasmussen 15 år siden

lidt hjælp kanske?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4736 Steffan Rasmussen 15 år siden

rocky?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4737 rockysds 15 år siden

Sorry.

Clayton instruede sin filmatisering i 1960’erne. Bogdanovich sin i 70’erne. Campion sin i 90’erne. Og Ivory har tre bag sig, én i 1970’erne, én i 1980’erne og én i 00’erne.
Gravatar

#4738 Steffan Rasmussen 15 år siden

Henry James?
Gravatar

#4739 rockysds 15 år siden

Jep.
Gravatar

#4740 Steffan Rasmussen 15 år siden

Den her er lidt søgt, men jeg kom til at tænke på den da jeg så en film i TV den anden dag.

Hvad har Faye Dunaway, Meryl Streep og Hillary Duff til fælles?

Skriv ny kommentar: