John Russell - det er fyren på dette billede: http://www.hollywoodcultmovies.com/assets/images/J... - har medvirket i tre ret kendte westerns, hvoraf den ene er med John Wayne og de to andre er med Clint Eastwood. Nævn de tre film.
Jeg skynder mig at nævne den nemme: high plains drifter
sludder og vrøvl Pale Rider
Haha. Jeg skulle lige til at skyde "den nemme" i sænk .... 'Pale Rider' er korrekt. Heri fremstår han iøvrigt som en ren Lee van Cleef-klon med sit magre ansigt (med høje kindben), overskæg og lang overfrakke.
For alle tilfældes skyld må jeg nok hellere pointere, at 'Pale Rider' er den ene af de to Eastwood-westerns.
Så mangler vi en Eastwood-western til, plus en John Wayne-western.
Ja, det er korrekt. Og dermed har vi den anden Eastwood-western. Han, altså John Russell, har iøvrigt også medvirket i en tredje Eastwood-film, nemlig 'Honky Tonk Man', som dog ikke er en western.
#4881 BN 15 år siden
#4882 rockysds 15 år siden
#4883 BN 15 år siden
#4884 jessup 15 år siden
high plains driftersludder og vrøvl Pale Rider
#4885 BN 15 år siden
Haha. Jeg skulle lige til at skyde "den nemme" i sænk .... 'Pale Rider' er korrekt. Heri fremstår han iøvrigt som en ren Lee van Cleef-klon med sit magre ansigt (med høje kindben), overskæg og lang overfrakke.
For alle tilfældes skyld må jeg nok hellere pointere, at 'Pale Rider' er den ene af de to Eastwood-westerns.
Så mangler vi en Eastwood-western til, plus en John Wayne-western.
#4886 chuck 15 år siden
The Outlaw Josey Wales
#4887 BN 15 år siden
Ja, det er korrekt. Og dermed har vi den anden Eastwood-western. Han, altså John Russell, har iøvrigt også medvirket i en tredje Eastwood-film, nemlig 'Honky Tonk Man', som dog ikke er en western.
Nej.
#4888 Steffan Rasmussen 15 år siden
#4889 jessup 15 år siden
#4890 BN 15 år siden
Nej.
JA!
jessup, chuck og Steffan Rasmussen - den hurtigste af jer tager turen.