Gravatar

#5091 HonoDelLoce 14 år siden

Den sidste film jeg overhovedet husker at have set ham i er The Bone Collector.. Men aner ikke, om den kom i biffen herhjemme :D

EDIT: Udover det, så vil jeg da meget gerne slå et stort slag for hans "nye" serie, Modern Family, som efter min mening er noget af det sjoveste TV der nogensinde er lavet..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5092 Spanner 14 år siden

The Bone Collector er korrekt. Denzel Washington medvirker ligesom i The Pelican Brief.

Turen er din
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5093 HonoDelLoce 14 år siden

Åh, jeg smider den lige op for grabs, for jeg er helt blank! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5094 Steffan Rasmussen 14 år siden

HonoDelLoce (5091) skrev:
The Bone Collector

That's the one.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5095 Steffan Rasmussen 14 år siden

Hvilken var den sidste (Hollywood) film der blev udgivet på HD DVD?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5096 Steffan Rasmussen 14 år siden

Det var den samme film, som var den første der blev udgivet på DVD.
Gravatar

#5097 lagoni 14 år siden

Twister?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5098 Steffan Rasmussen 14 år siden

Twister it is.
Gravatar

#5099 lagoni 14 år siden

I The Blind Side refererer Sandra Bullocks karakter til navnet på en efterhånden klassisk thriller. Hvilken?
Gravatar

#5100 lagoni 14 år siden

Filmen vandt en Grammy for bedste originale sang, selv om den faktisk er en version af en gammel 'patriotisk' sang.

Skriv ny kommentar: