Når man læser #5217 igen, står det jo bare en meget stor stjerne og ikke at det nødvendigvis skuespillerstjerne, men den tankegang kom jeg slet ikke ind på før hintet i #5225.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Han havde en tvillingbroder der døde ved fødslen, 35 minutter før at han selv kom til verden.
Han blev også tilbudt roller i 'West Side Story' (som Tony) og 'Grease', ligesom han blev overvejet til rollen som Colorado i Howard Hawks' western 'Rio Bravo'; en rolle der gik til Ricky Nelson.
Han var meget begejstret for komikeren Andy Kaufman, og grunden til hans begejstring skal findes i en af Kaufmans optrædener eller performances.
#5221 jessup 14 år siden
#5222 BN 14 år siden
Nej.
Endnu et hint:
Personen, jeg efterlyser, har rent kunstnerisk noget grundlæggende til fælles med føromtalte Glenn Campbell.
#5223 Steffan Rasmussen 14 år siden
Ville nok være større hjælp, hvis man kendte Glenn Campbell :-)
Uden at kunne få ham til at passe i rollerne ... Clinten?
#5224 Kruse 14 år siden
#5225 BN 14 år siden
Nej.
Nej.
...
Uddybning af mit hint:
Glenn Campbell er en sanger, der også har forsøgt sig som skuespiller.
#5226 Åkepool 14 år siden
#5227 Kruse 14 år siden
Ahhh, ikke noget dårligt bud tror jeg :)
Når man læser #5217 igen, står det jo bare en meget stor stjerne og ikke at det nødvendigvis skuespillerstjerne, men den tankegang kom jeg slet ikke ind på før hintet i #5225.
#5228 BN 14 år siden
Nej.
...
Nogle flere hints:
Han havde en tvillingbroder der døde ved fødslen, 35 minutter før at han selv kom til verden.
Han blev også tilbudt roller i 'West Side Story' (som Tony) og 'Grease', ligesom han blev overvejet til rollen som Colorado i Howard Hawks' western 'Rio Bravo'; en rolle der gik til Ricky Nelson.
Han var meget begejstret for komikeren Andy Kaufman, og grunden til hans begejstring skal findes i en af Kaufmans optrædener eller performances.
#5229 Spanner 14 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5230 BN 14 år siden
LOL
... nej.