Gravatar

#5261 Spanner 14 år siden

Der florerer to forklaringer på nettet. Begge to godtages
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5262 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg læste et interview med ham Loui Ferrigno (kan jeg dælme ikke huske hvordan staves! :D ) hvor han snakkede om noget med, at Bruce lød for homoseksuelt eller noget i den dur.. Men om det var hans personlige mening eller hvordan det hang sammen, det kan jeg dælme ikke huske..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5263 Spanner 14 år siden

Korrekt.

Desuden var seriens producent ikke pjattet med "tegneserienavne", hvor fornavn og efternavn starter med samme bogstav/lyd.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5264 Steffan Rasmussen 14 år siden

HonoDelLoce??
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5265 HonoDelLoce 14 år siden

Shit, det er jeg s'gu ked af! Jeg har ikke rigtigt været ved computeren..

Jeg smider den up for grabs så den hurtigt kan komme i gang igen, da jeg er helt blank lige nu! :)

Sorry endnu engang! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5266 BN 14 år siden

Så snupper jeg turen.

Hvad har Anthony J. Nici (se foto her: Link ), Oreste Baldini (se foto her: Link) og Scott Schutzman Tiler (se foto her: Link) tilfælles med hensyn til filmroller?

OBS! Hold jer fra google o.s.v. - ellers er det ikke sjovt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5267 Kruse 14 år siden

#5266: Kan du ikke gemme billederne og uploade dem et andet sted, da jeg får "The Page cannot be found" og "Referral Denied" ved de to sidste billeder?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5268 BN 14 år siden

Kruse (5267) skrev:
#5266: Kan du ikke gemme billederne og uploade dem et andet sted, da jeg får "The Page cannot be found" og "Referral Denied" ved de to sidste billeder?

Prøv lige alle tre billeder/links igen, da jeg selv har oplevet det samme, indtil jeg indsatte teksformattering i de tre links. ... Afventer de næste minutter at høre fra dig, om de virker nu.
Gravatar

#5269 Kruse 14 år siden

#5268: Nu er det kun den sidste som jeg ikke kan få til at virke. Der står stadig "Referral Denied".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5270 BN 14 år siden

LINK til BILLEDE 3 fra quizspørgsmålet i #5266:

Scott Schutzman Tiler

Husk: imdb, google os.v. er forbudt at bruge som hjælpemidler i den her quiz.

Skriv ny kommentar: